اجرای شایان سخایی ؛ اجرای آهنگ باهار شیراز شایان سخایی در عصر جدید + فیلم

شایان سخایی دومین اجرای قسمت سوم از مرحله مقدماتی فصل سوم مسابقه استعدادیابی عصر جدید را برعهده داشت. با ادامه خبر اجرای شایان سخایی همراه فیگار باشید.

حال و هوای فصل بهارِ شیراز، جاری شد روی صحنه؛ از آهنگ تا لباسِ برگرفته از سردرِ باغ ارم! اجرای عصر جدید شایان سخایی ، آهنگ «باهار شیراز» علی زند وکیلی بود.

اجرای شایان سخایی

اجرای آهنگ باهار شیراز شایان سخایی در عصر جدید + فیلم

اجرای شایان سخایی
اجرای سخایی در عصر جدید

بیشتر بخوانید:

شایان سخایی جوان 26 ساله شوشتری است که البته در اصفهان سکونت دارد. او در رشته خوانندگی در فصل سوم عصر جدید شرکت کرده و می گوید انگیزه اش از حضور روی این صحنه این است که خودش را محک بزند. او در زمینه موسیقی نواحی فعالیت می کند.

بیشتر بخوانید:

فیلم اجرای آهنگ باهار شیراز شایان سخایی در عصر جدید

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار اجرای شایان سخایی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی آنلاین مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید از طریق اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *