رضا موسوی خواننده عصر جدید ؛ اجرای رضا موسوی در عصر جدید + فیلم

رضا موسوی یکی از شرکت کننده های سری سوم عصر جدید بوده که اهل اهواز است. در ادامه خبر رضا موسوی خواننده عصر جدید با فیگار همراه ما باشید.

رضا موسوی خواننده اهوازی است که وقتی در قسمت دوم عصر جدید ۳ روی صحنه رفت اجرای خود را به مادر ترانه دختری که بعد از فوتش دوستان او در عصر جدید با نام او شرکت کردند، تقدیم کرد.

رضا موسوی خواننده عصر جدید

اجرای رضا موسوی در عصر جدید + فیلم

رضا موسوی خواننده عصر جدید
رضا موسوی قسمت دوم عصر جدید

رضا موسوی قسمت دوم عصر جدید ۳ توانست برای اولین بار چراغ سفید کارن همایونفر را برای یک اجرای خوانندگی به صدا در بیاورد تا پیش از این آقای کارن همایونفر موسیقی دان ایرانی که به عنوان داور در این مساقه حضور دارند برای شرکت کننده هایی که خواننده بودند چراغ سفید را نزده بود.

اما برای رضا موسوی چراغ سفید را روشن کرد که نشان دهنده رعایت اصول خوانندگی توسط رضا موسوی بود و به همین دلیل او به مرحله بعد عصر جدید راه پیدا کرد. در ادامه با فیلم اجرای رضا موسوی در عصر جدید در فیگار همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

فیلم اجرای رضا موسوی در عصر جدید

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار رضا موسوی خواننده عصر جدید سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی آنلاین مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید از طریق اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *