سامانه شبنم آسمان ؛ سامانه هشدار موشکی جدید در ناوگان نیروی هوایی اسراییل

اسرائیل سامانه شبنم آسمان را برای مقابله با تهدیدات ایران نصب کرد. با ادامه نوشتار خبر سامانه شبنم آسمان در فیگار همراه ما باشید.

اسرائیل به منظور تشخیص و هشدار درباره تهدیدات پهپادی و موشکی احتمالی ایران این سامانه را نصب کرد. شرکت رادیو و تلویزیون اسرائیل (KAN)، اعلام کرد که سامانه شبنم آسمان (تل شمایم) طی مراسمی به ناوگان نیروی هوایی این کشور افزوده شد.

سامانه شبنم آسمان

سامانه هشدار موشکی جدید در ناوگان نیروی هوایی اسراییل

سامانه شبنم آسمان
سامانه هشدار موشکی جدید اسراییل

اسرائیل یک سامانه هشدار هوایی که از آن برای رصد و شناسایی حملات احتمالی پهپادی یا موشکی «از سوی ایران» استفاده می کند، دریافت کرد.

بیشتر بخوانید:

توهین دهباشی به احمد خمینی ؛ ماجرای توهین دهباشی به سید احمد خمینی

بر این اساس قرار است، این سامانه برای شناسایی و هشدار تهدیدات هوایی پیشرفته مانند موشک‌های ایرانی و پهپادها استفاده شود.

سامانه شبنم آسمان، بالون رصد هوایی در ارتفاع بالا و یکی از بزرگترین سامانه‌های پدافند هوایی در جهان است.

این سامانه به صورت مشترک توسط آژانس دفاع موشکی اسرائیل و آژانس دفاع موشکی ایالات متحده آمریکا طی چندین سال ساخته داده شد.

بیشتر بخوانید:

مستند دیدار طنزپردازان با رهبری ؛ مستند غیر رسمی ۴ + فیلم

پیش تر فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به صهیونیست هایی که همواره در محاسبات اشتباه می کنند و زیر ضربات قرار گرفته اند، هشدار داده بود که دست از شرارت بردارند وگرنه این روزنه های کوچک رو به جهان نیز برایشان بسته خواهد شد.

سردار سلامی گفته بود: ما انتقام می‌گیریم این یک پیام جدی و واقعی است؛ دشمن اگر از حوادث عبرت نگیرد طعم تلخ ضربات ما را خواهد چشید.

بیشتر بخوانید:

شعار سال ۱۴۰۱ ؛ نامگذاری سال ۱۴۰۱ توسط رهبر به همراه متن

ارتش رژیم صهیونیستی هم پیش از این و در پی تهدیدهای سپاه و تاکید بر پاسخ قاطع برابر شهادت ۲ تن از مستشاران ایرانی در سوریه، اعلام آماده باش داده بود.

همچنین روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکشنبه گذشته در بیانیه‌ای با اشاره به هدف قرار گرفتن مرکز راهبردی توطئه و شرارت صهیونیست‌ها از سوی موشک‌های نقطه زن، تاکید کرد: تکرار هرگونه شرارت با پاسخ‌های سخت، قاطع و ویرانگر مواجه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

هنرمندانی که در سال ۱۴۰۰ فوت شدند ؛ چهره‌های مرحوم سال 1400

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای تاکید کرد:

در پی جنایات اخیر رژیم جعلی صهیونیستی و اعلان قبلی مبنی بر بی پاسخ نگذاردن جنایت ها و شرارت های این رژیم منحوس شب گذشته “مرکز راهبردی توطئه و شرارت صهیونیست‌ها” مورد هدف موشک های قدرتمند و نقطه زن “سپاه پاسداران انقلاب اسلامی” قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار سامانه شبنم آسمان سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی آنلاین مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید از طریق اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *