هلاکت شرور معروف شرق کشور ؛ ‌پیرمحمد شه‌بخش شرور معروف شرق کشور + فیلم

سازمان اطلاعات انتظامی کشور در یک عملیات موفقیت آمیز، یکی از اشرار معروف شرق کشور را به هلاکت رساند. با خبر هلاکت شرور معروف شرق کشور همراه فیگار باشید.

‌این ‌شرور معروف شرق کشور که سوابق متعددی در شرارت، ایجاد ناامنی و قاچاق مواد مخدر داشته است، با یک اقدام عملیاتی و به موقع سازمان اطلاعات انتظامی شناسایی شد و ضمن درگیری مسلحانه، وی به همراه دو نفر از همدستانش در یکی از محور‌های منتهی به شهر سبزوار به هلاکت رسید.

هلاکت شرور معروف شرق کشور

پیرمحمد شه‌بخش شرور معروف شرق کشور

هلاکت شرور معروف شرق کشور
هلاکت شرور معروف شرق کشور
از او تعدادی آرپی‌جی و تیربار و مقدار زیادی مواد مخدر کشف شده است.
بیشتر بخوانید:
روز چهارشنبه سوم فروردین، خبری مبنی بر درگیری نیروهای پلیس با اشرار مسلح در سبزوار به نقل از  سردار ابراهیم قربان زاده جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی منتشر شد.
بر اساس آن نیروهای پلیس توانسته بودند در عملیاتی مسلحانه و درگیری با سوداگران مرگ ۵۸۰ کیلوگرم مرفین و تریاک کشف کنند و ۲ قاچاقچی را به هلاکت رسانده و ۵ متهم را دستگیر کنند.
بیشتر بخوانید:
اکنون مشخص شده یکی از افراد به هلاکت رسیده در این درگیری مسلحانه، پیرمحمد شه‌ بخش، شرور شناخته‌ شده شرق کشور بوده است.
هلاکت شرور معروف شرق کشور
هلاکت شرور معروف شرق کشور
در جریان این درگیری ۵۵۵ کیلو مرفین، ۳۲ کیلوگرم تریاک به همراه یک قبضه سلاح گرینف، یک قبضه سلاح کلاشنیکف، یک قبضه سلاح برنو و یک قبضه آر پی جی به همراه مهمات مربوطه کشف شده است.

فیلم هلاکت شرور معروف شرق کشور

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار هلاکت شرور معروف شرق کشور سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی آنلاین مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید از طریق اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *