رقص پرستو صالحی در سیزده بدر ؛ سیزده به درتون مبارک ما که تو غربت رقصیدیم ! + فیلم

پرستو صالحی بازیگر سابق سینمای ایران پس از کشف حجاب این بار فیلم رقصش را در ایسنتاگرام منتشر کرده است. با رقص پرستو صالحی در سیزده بدر همراه فیگار باشید.

پرستو صالحی که در ترکیه ساکن است، فیلمی از رقص خود و دوستانش در روز ۱۳ بدر را در اینستاگرامش بارگذاری کرد. نشر ویدیو این بازیگر زن سابق سینما با واکنش های زیادی در شبکه های اجتماعی مواجه شد.

رقص پرستو صالحی در سیزده بدر

سیزده به درتون مبارک ما که تو غربت رقصیدیم ! + فیلم

رقص پرستو صالحی در سیزده بدر
رقص پرستو صالحی

بیشتر بخوانید:

الهام صالحی با نام مستعار  پرستو صالحی (متولد ۹ ابان ۱۳۵۶ در تهران ) بازیگر ایرانی است.

پرستو صالحی  در حال حاضر مشغول تدریس خصوصی “خودآرایی بر مبنای گریم ” است. فیلمهای سینمایی اعتراض و خانه ای روی آب و همچنین سریال زیر آسمان شهر از کارهای شاخص پرستو صالحی است.  پرستوصالحی در بخشهایی از مجموعه شوخی کردم مهران مدیری نیز ایفای مقش می کند.

بیشتر بخوانید:

پرستو صالحی مهاجرت کرد ؛ آیا خبر مهاجرت بازیگر محبوب زیر آسمان شهر صحت دارد؟

فیلم رقص پرستو صالحی در سیزده بدر

پرستو صالحی در توضیح ویدیو رقص خود و دوستانش در روز ۱۳ بدر نوشت: سیزده به درتون مبارک؛ ما که تو غربت رقصیدیم!

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار رقص پرستو صالحی در سیزده بدر سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی آنلاین مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید از طریق اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *