مراسم قرعه کشی جام جهانی علی دایی ؛ ماجرای شوخی علی دایی چیست ؟ + فیلم

مراسم قرعه کشی جام جهانی 2022 جمعه شب در دوحه با حضور علی دایی اسطوره فوتبال ایران برگزار شد. با خبر مراسم قرعه کشی جام جهانی علی دایی همراه فیگار باشید.

علی دایی به‌عنوان اولین بازیکنی که در تاریخ فوتبال دنیا موفق شد بیش از صد گل ملی به ثمر برساند، یکی از هشت چهره‌ای بود که انجام قرعه کشی را به‌عهده داشت.

مراسم قرعه کشی جام جهانی علی دایی

ماجرای شوخی علی دایی چیست ؟ + فیلم

مراسم قرعه کشی جام جهانی علی دایی
مراسم قرعه کشی جام جهانی علی دایی

بیشتر بخوانید:

واکنش سرمربی تیم ملی انگلیس ؛ اولین واکنش به هم‌گروهی با ایران و آمریکا + فیلم

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران که تنها کریستیانو رونالدو موفق به عبور از رکورد گل‌های ملی او شده، مثل خیلی از مراسم‌های بزرگ بین المللی، به‌عنوان نماینده فوتبال ایران در قرعه کشی شب گذشته حضور یافت.

در این مراسم چهره‌های سرشناس دیگری چون ماتیوس، کافو، رباح ماجر، تیم کیهیل و جی جی اوکوچا نیز حضور داشتند. ساعتی پس از پایان مراسم قرعه کشی، ویدیویی از این نفرات منتشر شد که به شوخی آنها با چُرت سنگین علی دایی اختصاص داشت.

فیلم شوخی با علی دایی

بیشتر بخوانید:

علی دایی افتخار فوتبال ایران، برای قرعه‌کشی جام جهانی2022 به روی سِن دعوت شد

بیشتر بخوانید:

ماجرای شوخی علی دایی چیست؟

علی دایی که ظاهرا از مراسم طولانی و تشریفات آن حسابی خسته شده بود، فارغ از هیاهوی محیط در چرت عمیقی غرق شده بود.

مراسم قرعه کشی جام جهانی علی دایی
مراسم قرعه کشی جام جهانی علی دایی

کافو، ماتیوس و دیگر نفرات حاضر در قرعه کشی بی صدا در کنار دایی حضور یافته و با خنده و شوخی یک ویدیوی یادگاری با دومین گلزن برتر تاریخ بازی‌های ملی که همچنان در خواب بود؛ ثبت کردند. این ویدیو خیلی زود در فضای مجازی دست به دست شده و به یکی از مدیاهای وایرال چند ساعت اخیر تبدیل شد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار مراسم قرعه کشی جام جهانی علی دایی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی آنلاین مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید از طریق اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *