دانلود بازی rainbow six mobile ؛ دانلود بازی جدید یوبی سافت برای اندروید

دانلود بازی rainbow six mobile ، پس از انتشار شایعات مختلف، سرانجام شرکت یوبیسافت (Ubisoft) به صورت رسمی از بازی Rainbow Six Mobile رونمایی کرد.

بازی Rainbow Six Mobile یک شوتر اول شخص تاکتیکی رایگان به شمار می‌آید که توسط یک تیم جدید و اختصاصی در استودیوی Ubisoft montreal در دست توسعه قرار دارد. در ادامه با خبر بازی جدید یوبی سافت Rainbow Six Mobile همراه فیگار بمانید.

دانلود بازی rainbow six mobile

دانلود بازی جدید یوبی سافت برای اندروید

دانلود بازی rainbow six mobile
بازی Rainbow Six Mobile, لینک دانلود بازی Rainbow Six Mobile

شرکت یوبی سافت با انتشار توییت تازه‌ای از بازی Rainbow Six Mobile رونمایی کرد. پس از آنکه ساخت بازی Rainbow Six Mobile برای موبایل توسط گزارش مالی شرکت تنسنت فاش شد، بسیاری منتظر معرفی رسمی آن توسط یوبی سافت بودند و این اتفاق بالاخره رخ داد. رینبو سیکس موبایل همانند نسخه اصلی یک شوتر اول شخص تاکتیکی است که دو تیم پنج نفره را مقابل همدیگر قرار می‌دهد.

بازیکنان مهاجم در Rainbow Six Mobile، پهپادهای رصدی را برای به دست آوردن اطلاعات و نفوذ استراتژیک از دیوارها، کف‌ها و سقف‌ها مستقر خواهند کرد. این در حالی است که بازیکنان مدافع تمام نقاط ورودی را سد می‌کنند و از دوربین‌های جاسوسی یا تله‌ها برای ایمن کردن مکان خود استفاده می‌کنند. بازیکنان باید از تاکتیک‌های کار تیمی استفاده کنند و هیجان مبارزات را تجربه نمایند و بین حمله و دفاع به طور متناوب برای برنده شدن بازی می‌کنند.

بیشتر بخوانید :

یوبی‌سافت اعلام کرده است که بازیکنان اکنون می‌توانند برای شرکت در تست‌های آینده در وب سایت بازی Rainbow Six Mobile ثبت نام کنند. این بازی برای گوشی‌های هوشمند دارای سیستم عامل اندروید و iOS عرضه خواهد شد و با حالت‌های انحصاری و کنترل‌های قابل تنظیم متناسب با سطح راحتی بازیکنان برای بازی در حال حرکت، توسعه یافته و بهینه‌سازی شده است.

تریلر بازی Rainbow Six Mobile

لینک دانلود بازی Rainbow Six Mobile

(لینک دانلود بازی پس از انتشار پیوست داده خواهد شد)

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار دانلود بازی rainbow six mobile سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


One thought on “دانلود بازی rainbow six mobile ؛ دانلود بازی جدید یوبی سافت برای اندروید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *