جانی دپ و امبر هرد ؛ دادگاه مجدد جانی دپ و امبر هرد در امریکا !

قرار است رسیدگی به پرونده جانی دپ و امبر هرد به صورت زنده پخش شود. با جزییات دادگاه مجدد جانی دپ و امبر هرد در امریکا همراه فیگار باشید.

این پرونده بر اساس مطالب مطرح شده در ستونی در روزنامه واشنگتن‌پست است که توسط خانم هرد در دسامبر ۲۰۱۸ نوشته شده است. او در آنجا خود را «قربانی خشونت خانگی» معرفی می‌کند که پس از طرح ادعاهایش مورد تمسخر قرار گرفته است.

جانی دپ و امبر هرد

دادگاه مجدد جانی دپ و امبر هرد در امریکا !

جانی دپ و امبر هرد
جانی دپ و امبر هرد

بیشتر بخوانید:

جانی دپ، بازیگر ۵۸ ساله آمریکایی پس از رسیدگی به پرونده نزاع‌های خود با همسر پیشینش، امبر هرد در لندن، ۱۱ آوریل بار دیگر در آمریکا برای پرونده «همسرآزاری» به دادگاه می‌رود.

قرار است رسیدگی به پرونده جانی دپ و امبر هرد به صورت زنده پخش شود و هر دو طرف به همراه ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا و بازیگرانی مانند جیمز فرانکو و پل بتانی در دادگاه شهادت دهند.

عنوان ستونی که هرد مطالب خود را در آن می نوشت، «من علیه خشونت جنسی صحبت کردم اما با خشم فرهنگمان روبرو شدم. این باید تغییر کند»، انتخاب شده بود.

بیشتر بخوانید:

این هنرپیشه ۳۵ ساله هرگز از دپ که در سال ۲۰۱۱ در صحنه فیلم «خاطرات رام» با او آشنا شد و از سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷ همسر او بود، نام نمی‌برد اما دپ از او به دلیل افترا شکایت و تقاضای ۵۰ میلیون دلار خسارت کرده است.

دپ، هرد را متهم می‌کند که به دنبال «تبلیغات مثبت برای خودش» پیش از اکران فیلم «آکوامن» است که در آن نقش اصلی را دارد.

هرد هم تقاضای ۱۰۰ میلیون دلار خسارت به دلیل «خشونت و تجاوز جسمی» از سوی دپ کرده است.

شکایت خانم هرد آمده است: «دعوای بیهوده‌ای که آقای دپ علیه خانم هرد ارائه کرده است، همچنان به این آزار و اذیت ادامه می‌دهد.»

در هر حال قرار است این دادگاه روز  ۱۱ آوریل و در پی انتخاب هیات منصفه به پرونده نزاع این دو چهره مشهور سینِما رسیدگی کند.

دپ شکایت خود را در ایالت ویرجینیا مطرح کرده است زیرا واشنگتن‌پست در آنجا چاپ می‌شود. این ایالت همچنین با داشتن قوانینی که برای رسیدگی به موضوع افترا دارد، برای شاکیان مطلوب‌تر است هرچند که هر دو طرف پرونده در کالیفرنیا زندگی می‌کنند.

جانی دپ و امبر هرد
زمان دادگاه مجدد جانی دپ و امبر هرد

بیشتر بخوانید:

پیشتر دپ در لندن از روزنامه «سان» که او را در جریان پوشش اخبار مضوع احتلافاتش با هرد، «شوهری با دستِ بزن» توصیف کرده بود، شکایت کرد که این شکایت رد شد. تلاش‌های او در ماه مارس گذشته برای تغییر رأی صادر شده توسط این دادگاه در دادگاه تجدید نظر هم بی نتیجه ماند.

دادگاه لندن جزئیاتی از روابط پرنوسان این زوج بازیگر، از جمله نبرد دپ با مواد مخدر و الکل را نشان داد.

پیش‌بینی می‌شود که جزئیات بیشتری از زندگی خصوصی این دو بازیگر در این دادگاه مطرح شود، دادگاهی که احتمال دارد چند هفته طول بکشد.

هرد از سال ۲۰۱۶ و در بحبوحه طرح اتهامات علیه دپ، به دنبال صدور حکم محدودکننده برای او بود.

روند دادرسی به این پرونده که قرار است از ۱۱ آوریل آغاز شود، به صورت رایگان از پلتفرم «کورت تی‌وی» (Court TV) پخش خواهد شد.

جانی دپ و امبر هرد
 زمان دادگاه مجدد جانی دپ و امبر هرد در امریکا

بیشتر بخوانید:

هرد شنبه ۱۰ آوریل اعلام کرد که یک هفته از شبکه‌های اجتماعی دور خواهد بود. او با انتشار بیانیه‌ای می‌گوید «همیشه عشق به جانی را حفظ» کرده اما فاش شدن جزئیات زندگی‌شان در مقابل مردم دنیا «درد بزرگی» به او تحمیل می‌کند.

در بیانیه هرد آمده است: «در چند هفته آینده آفلاین خواهم بود. همان‌گونه که می‌دانید، به ویرجینیا می‌روم، جایی که در دادگاه با همسر سابقم جانی دپ روبرو خواهم شد.

جانی از من شکایت کرده به خاطر مقاله‌ای که برای «واشینگتن پست» نوشتم و در آن از تجارب خشونت و بدرفتاری خانگی گفتم. هرگز از او نامی نبردم، در عوض از بهایی نوشتم که زنان برای حرف زدن علیه مردان بانفوذ می‌پردازند.

همچنان این بها را می‌پردازم، اما امیدوارم که وقتی این پرونده بسته شد، بتوانم فراموشش کنم و جانی هم بتواند. همواره عشق به جانی را حفظ کرده‌ام اما درد عظیمی به من تحمیل می‌کند که جزئیات زندگی گذشته‌مان را در مقابل دنیا مرور کنیم.

در مقطع فعلی، قدردان حمایت‌هایی که در این سال‌ها از من شده هستم، و در هفته‌های آینده بیش از همیشه به آن تکیه خواهم کرد. با عشق بی‌دریغ.»

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار جانی دپ و امبر هرد سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *