گوریل قزاقستانی حریف جدید هالک ایرانی ؛ رجز خوانی تایتان قزاق برای سجاد غریبی + فیلم

بعد از لغو مبارزه ی سجاد غریبی و مارتین فورد،به نظر می رسد گوریل قزاقستانی حریف جدید هالک ایرانی شده که با رجز خوانی بسیار خبرساز شده است.

سجاد غریبی ملقب به هالک ایرانی قرار بود در مبارزه ای بزرگ در سالن O2 لندن به مصاف فورد رود، اما این مسابقه به شکل بحث برانگیزی لغو شد. حالا به نظر می رسد راه هالک ایرانی و فورد دیگر از هم جدا شده و مبارز دیگری که به تایتان قزاق معروف است، غریبی را به مبارزه طلبیده است. با جزییات خبر و فیلم گوریل قزاقستانی حریف جدید غریبی همراه فیگار بمانید.

گوریل قزاقستانی حریف جدید هالک ایرانی

رجز خوانی تایتان قزاق برای سجاد غریبی + فیلم

گوریل قزاقستانی حریف جدید هالک ایرانی
گوریل قزاقستانی حریف جدید هالک ایرانی

بیشتر بخوانید:

جومانوف آلمات باخیتوویچ، اینفلوئنسری از قزاقستان است که به اندازه ی سجاد غریبی یا مارتین فورد طرفدار ندارد اما این امر مانع از آن نشده که خواستار مبارزه با هالک ایرانی نشود. او در فضای مجازی هالک ایرانی را به مبارزه طلبیده و هم سجاد غریبی و هم مارتین فورد را بزدل خوانده است.

مدیر برنامه های سجاد غریبی، مصطفی هاشم زهی، دیروز در اینستاگرام خود ویدئویی از رجزخوانی های تایتان قزاق منتشر و اعلام کرد او به زودی به طور رسمی به عنوان حریف جدید سجاد غریبی معرفی خواهد شد.

گوریل قزاق در این ویدئو خطاب به غریبی می گوید: «هالک واقعی من هستم، تو و مارتین بزدل هستید – بیا باهم مبارزه کنیم!»

فیلم رجز خوانی گوریل قزاق برای سجاد غریبی

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار مراسم سالگرد نادر دست نشان سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *