فیفا حوادث مشهد ؛ صدای اتفاقات مشهد به زوریخ رسید !

فیفا در بیانیه‌ای اعلام کرد که از ممنوعیت ورود زنان به استادیوم مشهد مطلع شده و از فدراسیون توضیحات خواسته است. با خبر فیفا حوادث مشهد همراه فیگار باشید.

 تیم ملی ایران در حالی به مصاف لبنان رفت که پیش از آغاز این دیدار اتفاقات تلخ و خبرسازی رخ داد. بانوان علاقه مند به دیدن بازی تیم ملی ایران در حالی که قصد ورود به ورزشگاه را داشتند با برخورد ماموران مواجه شدند که این اتفاقات به شدت در رسانه ها و البته فضای مجازی خبر ساز شد.

اسپری فلفل ورزشگاه مشهد ؛ استقبال از زنان با اسپری فلفل در ورزشگاه مشهد + فیلم

فیفا حوادث مشهد

صدای اتفاقات مشهد به زوریخ رسید !

فیفا حوادث مشهد
فیفا حوادث مشهد, بیانیه فیفا حوادث مشهد
فدراسیون جهانی فوتبال ( فیفا) با ارسال بیانیه‌ای به بی‌بی‌سی اعلام کرد که “ما اخبار نگران کننده در خصوص اینکه دیروز به زنان اجازه حضور در بازی شهر مشهد داده نشده” را دریافت کرده‌ایم.
بیشتر بخوانید:
فیفا اضافه کرد “از فدراسیون فوتبال ایران خواسته‌ایم تا در این خصوص توضیحات و اطلاعات بیشتری بدهند”.
در این بیانیه آمده که موضع فیفا در قبال حضور زنان در ورزشگاه روشن است.
فیفا در ادامه با بر شمردن چندین بار حضور زنان از جمله در سال ۲۰۱۹ که برای اولین بار پس از ۴۰ سال اتفاق افتاد نوشته است: “پیشرفت تاریخی حاصل شده” و “راه برگشتی نیست.”
بیشتر بخوانید:
 فیفا البته در این بیانیه اشاره‌ای به تعلیق فوتبال ایران نکرده اما ابراز امیدواری کرده تا زنان بتوانند مثل اکتبر ۲۰۱۹ و بازی ایران و کامبوج وارد ورزشگاه ها شوند.

این ماجرا در آستانه برگزاری جام جهانی می تواند برای تیم ملی ایران هزینه زیادی در بر داشته باشد. باید منتظر ماند و دید پاسخ وزارت ورزش و نهاد های تصمیم گیرنده در این خصوص چه خواهد بود.  بعد از انتشار این تصاویر، ماموران اعلام کرده بودند آنا تنها اجرا کننده دستورات رسیده از تهران هستند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار فیفا حوادث مشهد سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی آنلاین مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید از طریق اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *