اسپری فلفل ورزشگاه مشهد ؛ استقبال از زنان با اسپری فلفل در ورزشگاه مشهد + فیلم

برخورد با زنان فوتبال‌دوست روز چهارشنبه با واکنش گسترده و محکومیت روبه‌رو شده است. با ادامه خبر اسپری فلفل ورزشگاه مشهد در فیگار همراه ما باشید.

خبرها از مشهد حاکی از استفاده ماموران انتظامی از اسپری فلفل در ورزشگاه مشهد در تلاش برای پراکندن زنانی است که حتی پس از خرید بلیت برای تماشای بازی تیم‌های فوتبال ایران و لبنان پشت در ورزشگاه مشهد با مانع روبه‌رو شدند.

اسپری فلفل ورزشگاه مشهد

استقبال از زنان با اسپری فلفل در ورزشگاه مشهد + فیلم

اسپری فلفل ورزشگاه مشهد
اسپری فلفل ورزشگاه مشهد

بیشتر بخوانید:

علی‌اکبر هاشمی جواهری، مدیرکل اداره ورزش و جوانان خراسان رضوی، در این باره گفته است:

«ما و شورای تامین استان همه گوش‌به‌فرمان و مجری دستوراتی بودیم که از تهران آمد، در آخرین لحظه‌ها قرار شد به این شکل برگزار شود.»

عصر روز سه‌شنبه، ۹ فروردین، تعداد زیادی از زنان که از طریق وب‌سایت فدراسیون فوتبال به طور قانونی اقدام به خرید بلیت برای تماشای این بازی کرده بودند، اجازه ورود به ورزشگاه را نیافتند و در اعتراض به این موضوع، به تجمع و سر دادن شعار در بیرون از ورزشگاه «امام رضا» در مشهد پرداختند.

بیشتر بخوانید:

محسن داوری، فرماندار مشهد

اسپری فلفل ورزشگاه مشهد
اسپری فلفل ورزشگاه مشهد

بدون اشاره به استفاده از گاز فلفل علیه زنان، تنها از این که به گفته وی «بیشتر از ظرفیت ورزشگاه» بلیت‌فروشی شده بود، از افرادی که نتوانستند با وجود بلیت، بازی را از نزدیک تماشا کنند، عذرخواهی کرد.

مجتبی توانگر، نماینده مجلس، نیز در توییتر نوشت:

«دختران برای تماشای فوتبال بلیت خریدند، ولی سهم‌شان گاز فلفل شد! این اقدامات جز هزینه‌تراشی در داخل و خارج نتیجه دیگری ندارد. در اولین فرصت سوال از وزیر ورزش را ثبت می‌کنم.»

جلال رشیدی کوچی دیگر نماینده مجلس، نیز مسئولیت را متوجه وزارت ورزش دانسته و تهدید کرد که «روز یک‌شنبه، ۱۴ فروردین، در مورد اتفاقات تلخ ورزشگاه مشهد سوال خود را مطرح خواهم کرد.»

فاطمه رحمانی نماینده مشهد، هم خشونت علیه زنان را «حواشی» نامیده و مقصر آن را وزارت ورزش معرفی کرده است.

بیشتر بخوانید:

علی مجتهدزاده وکیل دادگستری، نیز توییت کرده که «اسپری فلفل یک «سلاح سرد» قلمداد می‌شود که مطابق قانون به کارگیری سلاح توسط مامورین نیروهای مسلح استفاده از آن صرفا وابسته به تحقق شرایط و وضعیت خاصی است.»

وی اضافه می‌کند: «تجمع زنانی که از قبل برای ورود به ورزشگاه بلیط خریده بودند شامل کدام یک از این شرایط می‌شود که به صورت آنها اسپری فلفل پاشیده شده؟ آیا ناجا توضیح مستندی برای انجام این اقدام دارد؟»

استفاده از گاز فلفل علیه زنان حتی با مخالفت کاربران حزب‌الله در فضای مجازی نیز مواجه شده است.

بیشتر بخوانید:

لینک دانلود اسپری فلفل ورزشگاه مشهد

دانلود فیلم حمله به زنان پشت درهای ورزشگاه مشهد با اسپری فلفل 360p

دانلود فیلم حمله به زنان پشت درهای ورزشگاه مشهد با اسپری فلفل 240p

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار اسپری فلفل ورزشگاه مشهد سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی آنلاین مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید از طریق اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *