علی دایی قرعه کشی جام جهانی ؛ علی دایی ستاره مراسم قرعه‌کشی جام جهانی

قرعه‌ کشی جام‌ جهانی فوتبال توسط علی دایی و هفت ستاره دیگر برگزار می شود. با خبر علی دایی قرعه کشی جام جهانی همراه ما در فیگار باشید.

بر اساس اعلام فیفا، علی دایی و مهدی مهدوی کیا به همراه بزرگان دنیای فوتبال شامل کافو از برزیل، لوتار ماتئوس از آلمان، عادل احمد از قطر، بورا میلوتینوویچ از صربستان، جی جی اوکوچا از نیجریه، رباح ماجر از الجزایر و تیم کیهیل از استرالیا در این مراسم حضور خواهند داشت و قرعه کشی خواهند کرد.

علی دایی قرعه کشی جام جهانی

علی دایی ستاره مراسم قرعه‌کشی جام جهانی

علی دایی قرعه کشی جام جهانی
علی دایی ستاره مراسم قرعه‌ کشی جام جهانی

همچنین سرمربی و مدیران تیم‌های حاضر در جام جهانی نیز در این مراسم حضور دارند.

بیشتر بخوانید:

کشتی با چوخه گود زینل خان اسفراین ؛ مسابقات کشتی با چوخه در گود زینل خان اسفراین

علی دایی بازیکن فوتبال بازنشستهٔ تیم ملی ایران و باشگاه پرسپولیس است. علی دایی سابقه حضور در لیگ‌های ستارگان قطر، امارات و بوندسلیگا آلمان را هم در کارنامه دارد. علی دایی که بهترین گلزن تاریخ تیم ملی ایران به‌شمار می‌رود. علی دایی فوتبالیست ایرانی و متولد شهر اردبیل است.

تیم ملی فوتبال ایران با کسب ۲۵ امتیاز و به عنوان صدرنشین گروه A مسابقات انتخابی جام جهانی در منطقه آسیا برای سومین بار پیاپی و ششمین دوره در تاریخ راهی جام جهانی شد. تیم ملی ایران در قرعه‌کشی جام جهانی در سید سوم قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار علی دایی قرعه کشی جام جهانی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی آنلاین مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید از طریق اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *