موتورسواری گروه ستایش در عصر جدید ؛ موتورسواری ۲ کودک روی دیوار مرگ + فیلم

سینا و رضا دو برادر اهل میمند استان فارس هستند که با وجود سن کم خیلی ماهرانه موتور سواری می کنند. فیلم موتورسواری گروه ستایش در عصر جدید را ببینید.

 اجرای موتورسواری وحشتناک گروه ستایش در عصر جدید ۳ را ببینید که در مرحله مقدماتی فصل سوم عصر جدید قسمت ۱۲ یکشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ از شبکه سه پخش شد و حرکات نمایشی بسیار زیبایی را دو پسر میمندی به نام رضا و سینا اجرا کردند.

موتورسواری گروه ستایش در عصر جدید

موتورسواری ۲ کودک روی دیوار مرگ + فیلم

موتورسواری گروه ستایش در عصر جدید
موتورسواری گروه ستایش روی دیوار مرگ در عصر جدید

بیشتر بخوانید:

رضا ستایش و سینا ستایش دو شرکت کننده عصر جدید در قسمت ۱۲ فصل سوم چهارمین اجرای قسمت دوازدهم از مرحله مقدماتی فصل سوم مسابقه استعدادیابی عصرجدید بودند که حرکات بسیاز زیبایی را با موتور و کره مرگ انجام دادند.

اجرای گروه ستایش در عصر جدید اینگونه معرفی شدند: از کره‌ی مرگ، حتما سالم و سرحال، بیرون میان با موتورهاشون، این دو برادرِ شیرین‌ زبون!

گروه ستایش با اینکه نمایش خوبی را اجرا کردند، اما از صعود به مرحله بعد بازماندند و نتوانستند به مرحله بالاتر بروند.

 دانلود فیلم موتورسواری گروه ستایش در عصر جدید

لینک دانلود فیلم گروه ستایش در عصر جدید 720p

لینک دانلود فیلم موتورسواری ۲ کودک روی دیوار مرگ در عصر جدید 480p

لینک دانلود فیلم موتورسواری گروه ستایش روی دیوار مرگ در عصر جدید 360p

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار موتورسواری گروه ستایش در عصر جدید سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *