واکنش ترانه علیدوستی به تصمیم نوید محمدزاده ؛ اجرای نمایش گیاه‌خوار لغو شد!

واکنش ترانه علیدوستی به تصمیم نوید محمدزاده برای لغو نمایش گیاه‌خوار، به کارگردانی ابوالفضل کاهانی خبرساز شد!

ابوالفضل کاهانی، نویسنده، کارگردان و برادر کوچکتر «عبدالرضا کاهانی» از دید روایت‌های آزاری صفحه جنبش می‌تو فارسی پنهان نماند و او را متهم به رفتارهای آزارگرانه جنسی کرد. همین امر موجب‌شد تا نوید محمدزاده هنرمند خوب کشورمان نمایش گیاه‌خوار به کارگردانی ابوالفضل کاهانی را لغو کند و به جنبش می‌تو بپیوندد.

ابوالفضل کاهانی نویسنده متهم به رفتارهای آزارگرانه جنسی

واکنش ترانه علیدوستی به تصمیم نوید محمدزاده

اجرای نمایش گیاه‌خوار لغو شد!

واکنش ترانه علیدوستی به تصمیم نوید محمدزاده
ترانه علیدوستی و نوید محمدزاده, اجرای نمایش گیاه‌خوار لغو شد, لغو نمایش گیاه‌خوار, لغو نمایش گیاه‌خوار توسط نوید محمدزاده, نوید محمد زاده چرا گیاه خوار را لغو کرد, گیاه خوار لغو شد

بیشتر بخوانید: 

افشاگری صفحه جنبش می‌تو فارسی باعث شد ابوالفضل کاهانی اینستاگرام را ترک و صفحه‌اش در دسترس نباشد.

حسین لامعی، ‌منتقد سینما خبر داد که نوید محمدزاده، که قرار بود با ابوالفضل کاهانی در یک پروژه نمایشی همکاری کند، پس از افشاگری ها علیه ابوالفضل کاهانی قطع همکاری و این نمایش را لغو کند.

همین امر موجب شد تا ترانه علیدوستی که به تازگی همراه با هانیه توسلی، سمیه میرشمسی، غزاله معتمد و مارال جیرانی که برای تشکیل یک کمیته مستقل جهت پیگیری این معضل در سینما انتخاب شدند واکنش نشان دهد.

واکنش ترانه علیدوستی به تصمیم نوید محمدزاده
نمایش گیاه خوار, واکنش ترانه علیدوستی به نوید محمدزاده, نوید محمدزاده گیاه خوار, گیاه خوار لغو شد,گیاه خوار نوید محمدزاده , واکنش نوید محمدزاده به ابوالفضل کاهانی, نوید محمدزاده جنبش می تو ٬ واکنش ترانه علیدوستی

ترانه علیدوستی برای این تصمیم نوید محمدزاده نوشت: تو از دیشب ۸۰۰ خواهر تازه پیدا کرده‌ای. فراموششون نکن مهربون.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار واکنش ترانه علیدوستی به تصمیم نوید محمدزاده سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *