دکتر مسلم بهادری درگذشت ؛ استاد پیشکسوت دانشگاه علوم پزشکی تهران دار فانی را وداع گفت

دکتر مسلم بهادری درگذشت ؛ رئیس کل سازمان نظام پزشکی در پیامی درگذشت استاد دکتر مسلم بهادری را به جامعه پزشکی و بازماندگان و ارادتمندان آن مرحوم تسلیت گفت.

دکتر مسلم بهادری رئیس دفتر ارتباط با دانش آموختگان و استاد پیشکسوت دانشگاه علوم پزشکی تهران درگذشت. در ادامه با خبر استاد محسن بهادری همراه فیگار بمانید.

دکتر مسلم بهادری درگذشت

درگذشت دکتر مسلم بهادری

دکتر مسلم بهادری درگذشت
درگذشت دکتر مسلم بهادری, استاد محسن بهادری

استاد دکتر مسلم بهادری درگذشت

دکتر حسین قناعتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی در پیامی درگذشت دکتر مسلم بهادری استاد ممتاز دانشگاه و رئیس دفتر ارتباط با دانش آموختگان دانشگاه علوم پزشکی تهران را تسلیت گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون، خبر درگذشت دکتر مسلم بهادری فوق تخصص پاتولوژی قلب و ریه، از استادان نامدار و پیشکسوت پزشکی نوین در ایران و از پایه گذاران مرکز تحقیقات سل و بیماران ریوی مسیح دانشوری که عمر پربرکت خویش را در امر آموزش و پژوهش و در خدمت به جامعه پزشکی صرف کرد موجب تاسف و تاثر فراوان گردید.
اینجانب این ضایعه را به خانواده، دانشجویان و کلیه همکاران بیمارستان مسیح دانشوری تسلیت عرض نموده، از خداوند منان برای آن مرحوم، غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌نمایم.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار دکتر مسلم بهادری درگذشت سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *