اجتماع 100 هزار نفری «سلام فرمانده» در ورزشگاه آزادی تهران +عکس

سرود سلام فرمانده با حضور نوجوانان و خانواده‌های‌شان در ورزشگاه آزادی بازخوانی شد، این اجتماع خانوادگی پس از پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

در حالی که بیش از 240 هزار نفر برای حضور در اجتماع بزرگ و خانوادگی «سلام فرمانده» ثبت‌نام کرده بودند، به دلیل گنجایش یکصد هزار نفری وزرشگاه آزادی، این مراسم ملی با حضور 100 هزار نفر و اجرای سرود جمهوری اسلامی در این ورزشگاه آغاز شد. در ادامه با خبر سلام فرمانده ورزشگاه آزادی همراه فیگار بمانید.

سرود سلام فرمانده

سلام فرمانده در استادیوم آزادی

سرود سلام فرمانده
سلام فرمانده ورزشگاه آزادی, سلام فرمانده در استادیوم آزادی

سرود سلام فرمانده در ورزشگاه آزادی

اجتماع بزرگ خانوادگی «سلام فرمانده» دیروز پنجشنبه 5 خرداد در تهران و در ورزشگاه صد هزار نفری آزادی با حضور خانواده‌ها، دهه هشتاد و نودی‌ها و همراه با اجرای سرود «سلام فرمانده» با حضور ابوذر روحی خواننده اثر برگزار شد.

در نخستین بخش از برنامه اجتماع «سلام فرمانده» چند تن از ورزشکاران باستانی با اقتدا به حضرت امام علی (ع) پهلوان عالم هستی، آئین پهلوانی را به نمایش گذاشتند و پس از آن گروه سرود متشکل از دختران و پسران کودک و نوجوان به اجرای سرود پرداختند.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار سرود سلام فرمانده سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *