یحیی دست روی مهاجم خارجی گذاشت ؛ مهاجم برزیلی سابق الدحیل در راه پرسپولیس!

مذاکرات نهایی باشگاه پرسپولیس و مهاجم برزیلی مدنظر یحیی گل محمدی در حال پی گیری است، باید دید آیا صید سوم پرسپولیس از قطر می آید؟

پرسپولیس برای فصل آینده به دنبال جذب یک مهاجم برزیلی است. در ادامه با خبر مهاجم برزیلی سابق الدحیل پرسپولیس همراه فیگار بمانید.

پرسپولیس و مهاجم برزیلی

مهاجم سابق الدحیل پرسپولیس

پرسپولیس و مهاجم برزیلی
مهاجم سابق الدحیل پرسپولیس, ستاره الدحیل در راه پرسپولیس

ستاره الدحیل در راه پرسپولیس

پرسپولیس در این فصل مشکلات زیادی در خط حمله داشت و بسیاری از کارشناسان یکی از دلایل مهم ناکامی سرخ‌ها را در لیگ برتر نداشتن تمام کننده در فاز هجومی این تیم عنوان کردند.

یحیی گل محمدی در لیست خود نام یک مهاجم برزیلی شاغل در لیگ دو این کشور را به رضا درویش داده است که از این‌رو مدیران باشگاه مذاکرات خود را با این بازیکن 29 ساله انجام داده اند و درصورتی توافق نهایی بین طرفین وی برای انجام تست‌های پزشکی باشگاه پرسپولیس راهی ایران خواهد شد.

گفتنی است این بازیکن در لیگ ستارگان قطر نیز بازی کرده است و با باشگاه الدحیل قهرمان لیگ شده است!

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار پرسپولیس و مهاجم برزیلی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *