درگیری شدید پیروز قربانی سرمربی رایکا با کادر فنی سایپا در لیگ یک + ویدیو

پیروز قربانی سرمربی تیم فوتبال رایکا بابل بعد از بازی با سایپا با کادرفنی این تیم درگیر شد و  این بازی با برتری یک بر صفر نماینده شمال به پایان رسید.

پس از دیدار تیم‌های رایکا و سایپا، درگیری شدیدی میان پیروز قربانی سرمربی رایکا بابل با کادر فنی سایپا رخ داد. در ادامه با خبر سایپا و رایکا همراه فیگار بمانید.

پیروز قربانی سرمربی تیم فوتبال رایکا

درگیری پیروز قربانی

پیروز قربانی سرمربی تیم فوتبال رایکا
سایپا و رایکا, درگیری پیروز قربانی

درگیری در بازی رایکا و سایپا

دو تیم رایکای بابل و سایپای تهران در یک مسابقه حساس از هفته سی و دوم لیگ دسته اول مقابل یکدیگر قرار گرفتند و این بازی با برتری یک بر صفر نماینده شمال به پایان رسید تا رایکا از منطقه سقوط جدا شود و اتفاقات مهمی در انتظار هفته پایانی بازی‌ها باشد.
نکته مهمی که باعث شد بازی امروز رایکا و سایپا به جنجال کشیده شود، گل برتری شاگردان پیروز قربانی بود. در اواسط نیمه دوم محمدحسین باباگلی مهاجم تیم رایکا شوتی دیدنی را به سمت دروازه حریف زد که توپ به زیر تیر افقی دروازه برخورد کرد و روی خط فرود آمد.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار پیروز قربانی سرمربی تیم فوتبال رایکا سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *