مربی پرسپولیس به نساجی برنامه داد ؛ گزینه اروپایی جانشین الهامی می‌شود؟

حمید مطهری که یکی از سه گزینه سرمربیگری نساجی است، امروز با حضور در جلسه هیات مدیره نساجی، برنامه های خود را به این تیم ارائه داد.

مربی تیم پرسپولیس برنامه خود را برای هدایت نساجی به هیات مدیره این باشگاه ارائه کرد. در ادامه با خبر سرمربی نساجی همراه فیگار بمانید.

حمید مطهری

حمید مطهری سرمربی نساجی

حمید مطهری
حمید مطهری سرمربی نساجی, حمید مطهری نساجی

حمید مطهری نساجی

هیات مدیره باشگاه نساجی امروز برای انتخاب سرمربی فصل آینده این تیم تشکیل جلسه داد. قائمشهری‌ها برای هدایت این تیم سه گزینه داخلی و سه گزینه خارجی را مدنظر دارند.

مطهری امروز با حضور در جلسه هیات مدیره، برنامه های خود را برای هدایت نساجی تشریح کرد. احتمالا فردا نیز رضا عنایتی با حضور در هیات مدیره نساجی به تشریح برنامه های خود می پردازد و پس از آن نوبت به تصمیم گیری اعضای هیات مدیره نساجی از میان گزینه های داخلی و خارجی موجود می رسد.

هر سه گزینه خارجی نساجی اروپایی هستند که از میان آنها یک نفر سابقه کار در کشورمان را هم دارد. حال باید دید از بین این نفرات کدام یک به عنوان سرمربی جدید نساجی انتخاب خواهد شد. پس از برکناری ساکت الهامی در چهار بازی پایانی فصل اسماعیل اسماعیلی، هدایت قهرمان جام حذفی را برعهده داشت‌.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار حمید مطهری سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *