بهترین فیلم‌ های مایکل بی جردن ؛ معرفی بهترین فیلم ها با بازی مایکل بی جردن

مایکل بی جردن در دوره کاری خود، در فیلم‌های زیادی بازی کرده است. در این نوشتار با فیگار بمانید تا به معرفی بهترین فیلم‌ های مایکل بی جردن بپردازیم.

Creed III برای اکران در نوامبر 2022 تنظیم شده است و طرفداران از دیدن مایکل بی جردن در نقش آدونیس کرید بسیار هیجان‌زده هستند. از آنجایی که تاکنون هیچ تریلری برای این فیلم منتشر نشده است، طرفداران مشتاقانه منتظر جزئیات بیشتری از داستان Creed III می‌باشند. اما تا زمان انتشار این فیلم، طرفداران مایکل بی جردن فیلم‌های جذاب زیادی در دسترس دارند که می‌توانند تماشا کنند.

بهترین فیلم‌ های مایکل بی جردن

معرفی بهترین فیلم ها با بازی مایکل بی جردن

شما می‌توانید فهرست بهترین فیلم‌ های مایکل بی جردن را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین فیلم‌ های مایکل بی جردن
بهترین فیلم‌ های مایکل بی جردن

از زمان بازی خود در دنیای سینمایی مارول (ترتیب دیدن فیلم های مارول) ، بازیگری مایکل بی جردن بسیار موفق می‌باشد. علیرغم اینکه این بازیگر تنها در یک فیلم MCU ظاهر شده است. او یکی از پردرآمدترین بازیگران سال 2021 از نظر Man of Many بود. در حالی که هنوز مشخص نیست که آیا او به عنوان Killmonger برای Black Panther 2 بازخواهد گشت یا خیر، طرفداران همیشه می‌توانند به عقب برگردند و بهترین آثار او را در داخل و خارج از این فرنچایز تماشا کنند.

پس اگر شما هم یکی از طرفداران این بازیگر دوست‌داشتنی هستید و می‌خواهید با برترین فیلم های مایکل بی جردن آشنا شوید، در ادامه همراه ما باشید تا بهترین فیلم ها با بازی مایکل بی جردن را به شما معرفی کنیم.

Kin

بهترین فیلم‌ های مایکل بی جردن
بهترین فیلم‌ های مایکل بی جردن

Kin فیلمی در مورد پسری اهل دیترویت است که یک سلاح ماوراء‌طبیعی قوی را کشف می‌کند. او از این سلاح برای نجات برادرش از دست گروهی از خلافکاران استفاده می‌کند. بلافاصله پس از آن، مقامات فدرال و مزدوران ناشناس، آنها را تعقیب می‌کنند. زیرا دشمنان آنها می‌خواهند سلاحی را که کشف کرده‌اند را پس بگیرند.

مایکل بی جردن تنها در نقش یک نظافتچی مرد در طول فیلم ظاهر می‌شود. با این حال او به عنوان تهیه‌کننده اجرایی نیز در ساخت این فیلم کمک کرد. به گفته باکس آفیس موجو، متاسفانه این فیلم در باکس آفیس موفقیت‌آمیز نبود و تنها یک سوم بودجه خود را توانست به دست آورد.

A Journal For Jordan

بهترین فیلم‌ های مایکل بی جردن
بهترین فیلم‌ های مایکل بی جردن

A Journal For Jordan بر اساس داستان واقعی چارلز مونرو کینگ ساخته شده است. داستان این فیلم درباره چارلز مونرو می‌باشد که پس از اعزام به عراق، شروع به تهیه دفترچه‌ای از عشق و نصیحت برای فرزند تازه متولد شده خود می‌کند. دانا کندی، نامزد چارلز، در این دفترچه که با پسرش به اشتراک می‌گذارد، رابطه عاشقانه عجیب و در عین حال عمیق خود را با چارلز تعریف می‌کند.

نقش چارلز مونرو کینگ را مایکل بی جردن بازی می‌کند. متاسفانه این فیلم نتوانست فروش خوبی در زمان اکران داشته باشد. با این حال، برخی از منتقدان بازی مایکل بی جردن را در نقش چارلز تحسین کرده‌اند و ادعا می‌کنند که او چارلز را به شیوه‌ای دوست داشتنی و مصمم به تصویر کشیده است.

Hardball

بهترین فیلم‌ های مایکل بی جردن
بهترین فیلم‌ های مایکل بی جردن

Hardball فیلمی درباره مردی است که هنگام قمار به طور مخفیانه هزاران دلار بر روی حساب پدر مرحوم خود شرط‌بندی می‌کند و به شدت بدهکار می‌شود. برای پرداخت بدهی‌هایش، او چندین هفته را صرف مربیگری یک تیم بیسبال (بهترین فیلم ها درباره بیسبال) متشکل از دانش‌آموزان کلاس پنجم می‌کند.

مایکل بی جردن نوجوان، نقش جمال، مسن‌ترین بازیکن این تیم بیسبال را بازی می‌کند. جردن علیرغم اینکه این دومین حضور او در سینما بود، توانست به عنوان یکی از شخصیت‌های فرعی این فیلم بازی کند و در نتیجه، این نقش به او کمک کرد تا سفر خود را برای تبدیل شدن به یکی از محبوب‌ترین بازیگران در سراسر جهان آغاز کند. این فیلم همچنین دارای امتیاز بالایی در سایت IMDB می‌باشد که آن را به یکی از برترین فیلم ها با بازی مایکل بی جردن تبدیل می‌کند.

Chronicle

بهترین فیلم‌ های مایکل بی جردن
بهترین فیلم‌ های مایکل بی جردن

Chronicle یک فیلم اکشن علمی‌تخیلی (معرفی و تحلیل بهترین فیلم های علمی تخیلی تاریخ سینما) درباره یک دبیرستانی خجالتی است که پس از دریافت توانایی‌های تله‌کینتیک از یک شی ناشناس، با همسالان خود ارتباط برقرار می‌کند. آنها در ابتدا از مهارت‌های خود برای سرگرمی استفاده می‌کنند تا اینکه یکی از آنها در پی یک سری حوادث غم‌انگیز درگیر مشکلات تاریک‌تری می‌شود.

استیو مونتگومری توسط مایکل بی جردن بازی می‌شود. متأسفانه، حضور جردن در این فیلم نسبتاً کوتاه است، زیرا استیو در اواسط فیلم می‌میرد. با این حال منتقدان عاشق نمایش جردن به عنوان یک شخصیت کاریزماتیک هستند که به الهام گرفتن و تغییر شخصیت اصلی داستان کمک می‌کند.

Creed II

بهترین فیلم‌ های مایکل بی جردن
بهترین فیلم‌ های مایکل بی جردن

Creed II درباره مایکل بی جردن در نقش آدونیس کرید می‌باشد که با سیلوستر استالونه (بهترین فیلم های سیلوستر استالونه) در نقش راکی بالبوآ همکاری می‌کند تا عنوان قهرمانی خود را حفظ کند. زیرا پسر ایوان دراگو آخرین رقیب او می‌شود.

مایکل بی جردن دوباره در نقش آدونیس «دونی» جانسون ظاهر می‌شود، یک بوکسور ماهر اما ضعیف در وزن‌های سنگین که با نام «دونی کرید» شناخته می‌شود. اجرای عالی مایکل بی جردن دنباله‌ای را نشان می‌دهد که هیجان‌انگیز و مؤثر است. اما متاسفانه این دنباله نتوانست به خوبی Creed I عمل کند.

Black Panther

بهترین فیلم‌ های مایکل بی جردن
بهترین فیلم‌ های مایکل بی جردن, برترین فیلم مایکل بی جردن

پس از ترور پدرش، کینگ تاچاکا، تچالا به عنوان پادشاه واکاندا تاجگذاری می‌شود و به «پلنگ سیاه» تبدیل می‌شود. اما او توسط مردم برای تاج و تخت به چالش کشیده می‌شود که در میان آنها کیلمانگر، یکی از بهترین شرورهای MCU (بهترین شرور های مارول) حضور دارد. هدف او پایان دادن به انزواطلبی کشور و راه‌اندازی یک انقلاب جهانی بود.

مایکل بی جردن در نقش اریک “کیلمانگر” استیونز، پسر عموی تچالا و شرور اصلی فیلم که پدرش توسط عموی‌اش تی چاکا کشته شد، بازی می‌کند. به گفته منتقدان، بازی مایکل بی جردن در این فیلم بسیار شگفت‌انگیز بود. اجرای گیرا او باعث شد تا توقعات طرفداران مارول برای دیگر شرور‌های MCU بسیار بالاتر برود. بسیاری از طرفداران مارول، Black Panther را به عنوان بهترین فیلم مایکل بی جردن می‌شناسند.

Justice League: The Flashpoint Paradox

بهترین فیلم‌ های مایکل بی جردن
بهترین فیلم‌ های مایکل بی جردن, بهترین فیلم مایکل بی جردن

Justice League The Flashpoint Paradox، فیلمی انیمیشنی (معرفی و تحلیل بهترین انیمیشن های 2022) محصول سال ۲۰۱۳ به کارگردانی جی اولیوا می‌باشد. در این فیلم فلش باید با لیگ عدالتی که وجود خارجی ندارد همکاری کند تا یک جدول زمانی تغییریافته را معکوس کند و اجازه ندهد بین آکوآمن و واندر وومن جنگ شود.

نقش ویکتور استون که بیشتر با نام سایبورگ شناخته می شود را مایکل بی جردن بازی می‌کند. متأسفانه سایبورگ در نبردی بین ابرقهرمانان (ظاهراً) توسط آکوامن کشته شد. این اولین نقش جردن است که در آن صداپیشگی شخصیتی را در یک فیلم انیمیشنی برعهده می‌گیرد.

Creed

بهترین فیلم‌ های مایکل بی جردن
بهترین فیلم‌ های مایکل بی جردن, برترین فیلم ها با بازی مایکل بی جردن

کرید داستان آدونیس جانسون، پسر قهرمان سابق سنگین‌ وزن آپولو کرید را دنبال می‌کند. او در تلاش است تا میراث پدرش را دنبال کند و سپس با روش‌های خود به بهترین بوکسور تبدیل شود. آدونیس به فیلادلفیا پرواز می‌کند تا از راکی بالبوآ، رقیب و دوست مرحوم پدرش، بوکس یاد بگیرد.

از بازیگران این فیلم می‌توان از مایکل بی جردن در نقش کرید، سیلوستر استالونه در نقش راکی، تسا تامپسون در نقش بیانکا، فیلیسیا رشاد در نقش مری آن کرید، آندره وارد در نقش دنی ویلر و تونی بلو در نقش ریکی کونلان نام برد.

Just Mercy

بهترین فیلم‌ های مایکل بی جردن
بهترین فیلم‌ های مایکل بی جردن, بهترین فیلم ها با بازی مایکل بی جردن

بر اساس داستان واقعی والتر مک‌میلیان، Just Mercy یک فیلم درام حقوقی بیوگرافی می‌باشد که درباره یک وکیل جوان در جنوب آمریکا است که وکالت افراد فقیر محکوم به اعدام را برعهده می‌گیرد. کار او با والتر که به ناعادلانه به قتل یک زن جوان محکوم شده بود در فیلم برجسته می‌شود. بسیاری از منتقدان این فیلم را به عنوان برترین فیلم مایکل بی جردن می‌شناسند.

مایکل بی جردن نقش برایان استیونسون، وکیلی با مدرک حقوق از دانشگاه هاروارد را بازی می‌کند که می‌خواهد به افراد محرومی که قادر به پرداخت هزینه مشاوره حقوقی نیستند، کمک کند. منتقدان این فیلم را به دلیل پرداختن به نگرانی‌های واقعی که بسیاری از مردم نادیده می‌گیرند، و همچنین عملکرد جردن، به‌ویژه در لحظات الهام‌بخش Just Mercy که در آن احساسات عمیق را با خونسردی به تصویر می‌کشد، تمجید می‌کنند.

Fruitvale Station

بهترین فیلم‌ های مایکل بی جردن
برترین فیلم های مایکل بی جردن

Fruitvale Station اولین کارگردانی رایان کوگلر می‌باشد. این فیلم برگرفته از یک داستان واقعی است. در نخستین ساعات شروع سال ۲۰۰۹ میلادی، اسکار گرانت ۲۲ ساله در سکوی مترو توسط یک افسر پلیس به ضرب گلوله جان خود را از دست می‌دهد. این حادثه اعتراضات و سر و صدای بسیاری در جامعه را به دنبال دارد و منجر می‌شوند تا آن افسر پلیس به زندان بیفتد.

فیلم Fruitvale Station، ساعات پایانی زندگی گرانت را به تصویر کشیده است. این فیلم شامل تصاویر واقعی از این رویداد نیز می‌باشد. حضور این فیلم بسیار جذاب و تاریک در فهرست برترین فیلم های مایکل بی جردن یک اولویت برای ما بود.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین فیلم‌ های مایکل بی جردن سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش های متداول در رابطه با بهترین فیلم‌ های مایکل بی جردن

بازیگران فیلم Creed چه کسانی می‌باشند؟

از بازیگران این فیلم می‌توان از مایکل بی جردن در نقش کرید، سیلوستر استالونه در نقش راکی، تسا تامپسون در نقش بیانکا، فیلیسیا رشاد در نقش مری آن کرید، آندره وارد در نقش دنی ویلر و تونی بلو در نقش ریکی کونلان نام برد.

امتیاز IMDB فیلم Fruitvale Station چند می‌باشد؟

این فیلم که در سال 2019 با کارگردانی رایان کوگلر منتشر شد، توانست امتیاز 7.5 را در سایت IMDB کسب کند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *