فیلم سینمایی نقره داغ ؛ اکبر عبدی دوباره در نقش زن جلوی دوربین رفت!

در این فیلم اکبر عبدی با دخترش المیرا همبازی است و در کنار آن‌ها بازیگران دیگری چون پوریا پورسرخ،نگار عابدی، گیتی قاسمی و … بازی دارند.

چهارمین بازی اکبر عبدی در نقش زن با فیلم نقره داغ روانه سینما می‌شود. در ادامه با خبر اکبر عبدی در فیلم نقره داغ همراه فیگار بمانید.

فیلم اکبر عبدی

فیلم سینمایی نقره داغ

فیلم اکبر عبدی
فیلم سینمایی نقره داغ, سینمایی نقره داغ اکبر عبدی

سینمایی نقره داغ اکبر عبدی

از چهارشنبه هجدهم خردادماه چهار فیلم جدید روانه پرده سینماها شد. یکی از این آثار، فیلمی است با نام « نقره داغ» که اکبر عبدی در آن در قامت یک زن ظاهر شده است.

اکبر عبدی هنرمند و بازیگر نام آشنا، استعداد و توانایی خود را در نقش‌های مختلفی اثبات کرده است. او که در رزومه‌ی کاری خود ایفای نقش زنانه را دارد، این باز نیز در فیلم نقره داغ به کارگردانی محسن آقاخان با گریم زنانه جلوی دوربین حاضر می‌شود.

این فیلم به کارگردانی محسن آقاخان در سال 1399 در سکوت خبری و با عنوان «جنس لطیف» وارد مرحله فیلمبرداری شد و  برای اکران نام آن به «نقره داغ» تغییر پیدا کرد. داستان این فیلم که  اکبر عبدی با دخترش المیرا همبازی شده درباره مردی است که برای تصاحب ثروتی، خود را به شمایل یک زن درمی‌آورد.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار فیلم اکبر عبدی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *