حضور جالب احسان علیخانی در قسمت پایانی برنامه جذاب جوکر + فیلم

احسان علیخانی در قسمت آخر جوکر ظاهر می‌شود. این موضوع در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است.

فیلم حضور احسان علیخانی قسمت آخر جوکر به یکی از پربازدیدترین ویدیوهای فضای مجازی تبدیل شد. در ادامه با خبر احسان علیخانی جوکر همراه فیگار بمانید.

احسان علیخانی در قسمت آخر جوکر

حضور احسان علیخانی در جوکر

احسان علیخانی در قسمت آخر جوکر
قسمت آخر برنامه جوکر, سریال جوکر, حضور احسان علیخانی در جوکر

حضور احسان علیخانی در قسمت آخر جوکر

فیلم منتشر شده از حضور کوتاه احسان علیخانی در قسمت آخر سریال رئالیتی شو جوکر به یکی از پربازدیدترین ویدیوهای فضای مجازی تبدیل شد. سریال جوکر یک برنامه طنز و جذاب و پر مخاطب محسوب می شود. سریال جوکر به کارگردانی احسان علیخانی ساخته شده است.

در تیزری که در پایان قسمت چهارم فصل هفتم  قسمت آخر برنامه جوکر منتشر شد، احسان علیخانی پس از پایان رقابت نخندیدن بازیگران حاضر در این رئالیتی شو وارد صحنه می شود. این اولین تجربه احسان علیخانی در تولید برنامه برای شبکه نمایش خانگی است.

فیلم حضور احسان علیخانی در قسمت آخر سریال جوکر

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار احسان علیخانی در قسمت آخر جوکر سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *