سقوط الاهلی عربستان ؛ سقوط عجیب غریب الاهلی عربستان به دسته پایین تر + [فیلم]

سقوط الاهلی عربستان به دسته پایین تر. الاهلی عربستان سقوط کرد به دسته پایین تر. در ادامه مطلب الاهلی سقوط همراه فیگار باشید.

شب گذشته در پایان فصل لیگ عربستان، الهلال قهرمان شد و تیم‌های الاهلی و الفیصلی، حریف فولاد در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به لیگ یک این کشور سقوط کردند.

سقوط الاهلی عربستان

سقوط عجیب غریب الاهلی عربستان به دسته پایین تر

الاهلی عربستان سقوط, الاهلی سقوط
الاهلی عربستان سقوط, الاهلی سقوط

الهلال با شکست الفیصلی قهرمان لیگ عربستان شد این درحالی است که الاهلی برای نخستین‌بار به لیگ دسته پایین سقوط کرد. به گزارش ایسنا، الهلال در هفته پایانی لیگ عربستان به مصاف الفیصلی رفت. الهلال در این بازی توانست با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کند تا با ۶۷ امتیاز عنوان قهرمانی را به دست آورد. هر دو گل الهلال را در این بازی ایگالو، مهاجم پیشین منچستر یونایتد به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید:

سقوط عجیب غریب الاهلی عربستان به دسته پایین تر

الاهلی عربستان سقوط, الاهلی سقوط
الاهلی عربستان سقوط, الاهلی سقوط

دیگر اتفاق مهم و عجیب اما سقوط تیم سرشناس و پرافتخار الاهلی بود. تیمی که تا همین ۲ سال پیش در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشت و سال ۲۰۱۸ نایب قهرمان لیگ شده بود در هفته آخر با حضور ستاره‌هایی چون عمر السوماه، فرانک کوم، کارلوس ادواردو و … مقابل میزبان خود الشباب با تساوی بدون گل متوقف شدند تا با ۳۲ امتیاز سقوط کنند. این اتفاق باعث شد تا واکنش‌های مختلفی را به بار بیاورد.

سقوط الاهلی عربستان

الاهلی عربستان سقوط, الاهلی سقوط
الاهلی عربستان سقوط, الاهلی سقوط

عده‌ای از رقبای قدیمی مثل الاتحاد از سقوط همشهری خوشحال بودند و آنها به سخره گرفتند و دسته‌ای دیگر تیم‌های چون النصر را تشکیل دادند که برای الاهلی آرزوی موفقیت کردند و ابراز امیدواری کردند تا این تیم خیلی زود به سطح اول بازگردد. بدین ترتیب چهل و ششمین دوره لیگ حرفه‌ای عربستان به دراماتیک‌ترین شکل ممکن و با اشک و لبخندهای فراوان به اتمام رسید.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار سقوط الاهلی عربستان  سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *