مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال شد ؛ مرد اصفهانی فوتبال، دوباره رئیس شد

انتخابات فدراسیون فوتبال برگزار شد و در نهایت مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال شد که در این نوشتار، به جزئیات آن خواهیم پرداخت.

به گزارش خبرگزاری‌های مختلف، انتخابات فدراسیون فوتبال صبح امروز با حواشی زیادی برگزار شد و هشتاد و یک نفر از اعضای این مجمع، در انتخابات شرکت کردند که مهدی تاج به عنوان ریاست فدراسیون فوتبال ایران انتخاب شد.

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال شد

  • مهدی تاج رئیس فوتبال ایران شد
مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال شد
ریاست فدراسیون فوتبال

مهدی تاج، عزیزالله محمدی و میرشاد ماجدی نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال بوده‌اند که پس از کسب آرا در نهایت مهدی تاج با کسب 50 رأی، به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب شد.

در ادامه می‌توانید تصویر مهدی تاج را ببینید:

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال شد
ریاست فدراسیون فوتبال

مهدی تاج، در تاریخ 1 بهمن 1338 در اصفهان به دنیا آمده که رئیس فدراسیون فوتبال ایران است و مجددا در 8 شهریور 1401 به این سِمَت دست پیدا کرد. وی از سال 1380، به مدت ده سال، مدیر مسئول روزنامه جهان فوتبال بود.

او از سال 1379 تا 1384، در سمت معاونت فروش و عضو هیئت مدیره شرکت فولاد مبارکه اصفهان بوده. مهدی تاج در تیرماه 1401، مجددا برای انتخابات فدراسیون فوتبال ثبت نام کرد و صلاحیت وی توسط کمیته بدوی فدراسیون تایید شد.

مهدی تاج، در شرایطی به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال انتخاب شد که کمی قبل از شهاب عزیزی خادم هم عهده‌دار بود. ولی به دلیل مشکلات بیماری قلبی از سمتش در فدراسیون فوتبال استعفا داد. بعد از تاج، حیدر بهاروند، به عنوان سرپرست موقت فعالیت کرد و اندکی بعد هم عزیزی خادم به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد.

اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *