تمدید قرارداد جعفر سلمانی با استقلال ؛ تمدید قرارداد سلمانی تا دو فصل دیگر +[عکس]

تمدید قرارداد جعفر سلمانی با استقلال . تمدید قرارداد سلمانی تا دو فصل دیگر. در ادامه مطلب جعفر سلمانی تمدید قرارداد همراه فیگار باشید.

جعفر سلمانی، وینگر چپ استقلال قرارداد خود را به مدت دو فصل دیگر تمدید کرد.

تمدید قرارداد جعفر سلمانی با استقلال

تمدید قرارداد سلمانی تا دو فصل دیگر +[عکس]

جعفر سلمانی تمدید قرارداد
جعفر سلمانی تمدید قرارداد

جعفر سلمانی قرارداد خود را با استقلال به مدت ۲ فصل تمدید کرد. در سال ۱۴۰۰. سلمانی با قراردادی ۲ ساله به باشگاه استقلال پیوست و اولین بازی خود را در لیگ قهرمانان آسیا مقابل اهلال انجام داد. سلمانی در سال 1400 با قراردادی 2 ساله به باشگاه استقلال پیوست و اولین بازی خود را در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال انجام داد و در نهایت با این تیم به قهرمانی لیگ برتر دست یافت.

بیشتر بخوانید:

تمدید قرارداد سلمانی تا دو فصل دیگر +[عکس]

جعفر سلمانی تمدید قرارداد
جعفر سلمانی تمدید قرارداد

بیشتر بخوانبد:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تمدید قرارداد جعفر سلمانی با استقلال سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *