بهترین دیالوگ های سریال Squid Game ؛ نقل قول های فراموش نشدنی !

از دیالوگ های بازیکنان گرفته تا نظرات وحشتناک VIP ها، در نوشتار بهترین دیالوگ های سریال Squid Game جدی ترین و فراموش نشدنی ترین نقل قول ها را خواهیم آورد.

سریال Squid Game از کمپانی نتفلیکس به لطف طرح جذاب، شخصیت های شجاع و دیالوگ های فراموش نشدنی را باهم رد و بدل کرده‌اند که به سرعت تبدیل به یک موفقیت بین المللی شده است. بهترین نقل قول های سریال بازی مرکب مدت ها پس از پایان تماشای مسابقه خشونت آمیز در بینندگان باقی می‌ماند. در ادامه با نوشتار بهترین دیالوگ های سریال Squid Game همراه فیگار بمانید.

بهترین دیالوگ های سریال Squid Game

نقل قول های فراموش نشدنی !

فهرست مطالبی که در ادامه نوشتار بهترین دیالوگ های سریال Squid Game خواهید خواند به شرح زیر است:

دیالوگ های به یاد ماندنی سریال بازی ماهی مرکب, نقل قول ها در اسکویید گیم
دیالوگ های به یاد ماندنی سریال بازی ماهی مرکب, نقل قول ها در اسکویید گیم

از نظرات سنگین و شاید فلسفی VIP ها گرفته تا اظهارات تلخ بازیکنان، بسیاری از دیالوگ های به یاد ماندنی سریال بازی ماهی مرکب را به وجود آورده است که فقط می‌تواند از شخصیت های شرکت کننده در مسابقات وحشیانه‌ای که در سریال اسکویید گیم اتفاق می‌افتد ناشی شود. این نقل قول ها در اسکویید گیم انگیزه شرکت کنندگان برای زنده ماندن در هر دور و همچنین استدلال پیچیده ناظران برای ایجاد و اجرای بازی‌ها را برجسته می‌کند.

من در همه چیز خوب هستم، به جز کارهایی که نمی‌توانم انجام دهم – می نیو

بهترین دیالوگ های سریال Squid Game, دیالوگ های اسکویید گیم
بهترین دیالوگ های سریال Squid Game, دیالوگ های اسکویید گیم

در حالی که Mi-nyeo باهوش ترین شخصیت در نمایش نیست و جزو دوست داشتنی های سریال بازی مرکب هم نیست، اما در مواردی تأثیر می‌گذارد. در قسمت 3، طرفداران فرصتی پیدا می‌کنند تا ببینند او چگونه می‌تواند تحت فشار باشد.

بیشتر بخوایند:

بازیکن وقتی این را می‌گوید که دئوک سو را متقاعد کند تا به گروه او بپیوندد، این دیالوگ را می‌گوید. در بازی لانه زنبوری، Mi-nyeo با پرتاب یک فندک به شخصیت شرور سریال کمک کرد تا زنده بماند. این یکی از معدود مواردی است که او نشان می‌دهد به طرز شگفت انگیزی در تحت تاثیر قرار دادن دیگران برای به دست آوردن خواسته خود زیرک است.

من خانه ای برای بازگشت ندارم. در اینجا، حداقل یک شانس دارم. اما آن بیرون چه؟ – بازیکن 322

بهترین نقل قول های سریال بازی مرکب
بهترین نقل قول های سریال بازی مرکب

بازیکن 322 در حالی که توسط بازیکنان دیگر در Squid Game احاطه شده صحبت و این مسئله را عنوان می‌کند. در قسمت جهنم، بازیکنان به اندازه کافی از رقابت وحشی‌گونه را حس کرده بودند و از نگهبانان می‌خواهند که با رای گیری انصراف دهند. سانگ وو خاطرنشان می‌کند که در صورت رأی اکثریت به این بازی ها می‌توانند بازی‌ها را به پایان برسانند. متأسفانه، بسیاری از شرکت کنندگان متقاعد می‌شوند که پس از دیدن جایزه، بمانند.

برخی از بازیکنان از نحوه رای دادن سایر شرکت کنندگان به ماندن ناراحت می‌شوند. یکی از جمعیت از دیگران درخواست می‌کند “در مورد اتفاقاتی که در آنجا رخ داده فکر کنند”، با اشاره به اولین بازی مرگبار که همه آن‌ها به تازگی تجربه کرده اند، همه چیز شکل دلهره‌آوری را به خود گرفته بود.

بیشتر بخوانید: حقایق پنهان سریال Squid Game ؛ 001 یا محوریت بازی ماهی مرکب ؟!

بازیکن 322 به شکلی که در تیتر خواندید موضع خودش را اعلام می‌کند؛ حقیقتا که چقدر تلخ است! این مسئله احتمالاً همان چیزی است که بسیاری از شرکت کنندگان به آن فکر می‌کردند. این جایزه آخرین شلیک آن‌ها برای زندگی بهتر است و آنها ترجیح می‌دهند در تلاش برای پیروزی بمیرند تا اینکه با دست خالی به دنیای خارج بازگردند.

اینجا جهنم است قوانین جهنم چیست؟ – دئوک سو

بهترین دیالوگ های سریال Squid Game, دیالوگ های اسکویید گیم
بهترین دیالوگ های سریال Squid Game, دیالوگ های اسکویید گیم

دور پنجم یکی از سخت ترین سطوح در بازی های سریال Squid Game است، زیرا بازیکنان باید از پلی از پنل های شیشه ای عبور کنند که با وزن آن‌ها می‌شکنند. Deok-su در قسمت 7 شاهد مرگ سایر بازیکنان است و وقتی زمان انتخاب یک صفحه شیشه ای فرا می‌رسد، او برمی‌گردد و سایر شرکت کنندگان را مجبور می‌کند ابتدا بروند.

بیشتر بخوایند:

او اولین کسی است که متوجه شد هیچ کس در واقع مجبور نیست از اعداد تعیین شده برای این بازی پیروی کند. درست مانند دورهای قبلی، قوانین سریال اسکویید گیم قوانین در جهنم است که به طور خودسرانه تعیین می‌شوند و می‌توانند تغییر پیدا کنند. اگر Mi-nyeo جلوی او را نگرفته بود، شاید همه چیز برای ادامه ساختار روایی سریال بازی ماهی مرکب تغییر می‌کرد.

باران خوب بهترین زمان برای سقوط را می‌داند – VIP

دیالوگ های به یاد ماندنی سریال بازی ماهی مرکب, نقل قول ها در اسکویید گیم
دیالوگ های به یاد ماندنی سریال بازی ماهی مرکب, نقل قول ها در اسکویید گیم

قسمت آخر سریال، VIP ها و لذت مرد جلویی از تماشای رقابت خشونت آمیز را پنهان نمی‌کند. آن‌ها نمی‌توانند چشم از دور نهایی گی-هون و سانگ وو با هم بردارند، جایی که این دو باید در بازی ای که در بچگی انجام می‌دادند یکدیگر را بکشند.

با تشدید رقابت، یکی از VIP ها وقتی باران شروع به باریدن می‌کند، این اظهار نظر جسورانه می‌کند. این نشان می‌دهد که چگونه برای آنها، سختی ها و آشفتگی احساسی بازیکنان یک نوع سرگرمی است.

شما دلیلی برای ترک این مکان دارید، اما من این دلایل را نمی‌خواهم – جی یونگ

بهترین نقل قول های سریال بازی مرکب, دیالوگ های به یاد ماندنی سریال بازی ماهی مرکب, نقل قول ها در اسکویید گیم
بهترین نقل قول های سریال بازی مرکب

هیچ کس انتظار نداشت که یکی از دلخراش ترین مرگ ها در Squid Game، مرگ یک شخصیت کوچک در نمایش باشد. جی یونگ فقط در قسمت چهارم به عنوان یک بازیکن به ظاهر بی رمق و با نگرشی تند و تیز معرفی شد.

در قسمت ششم، طرفداران با گذشته غم انگیز جی یونگ و تجربیاتش با پدر متجاوز او آشنا می‌شوند. او در این مرحله با Sae-byeok صمیمی شده و به قول خود مبنی بر انجام هر کاری که می‌تواند برای زنده ماندن دوستش انجام دهد، عمل می‌کند.

بیشتر بخوانید:

جی یونگ شجاعانه بازی را عمداً از دست می‌دهد زیرا برخلاف سای بایوک، هیچ رویا و جاه طلبی در دنیای خارج و دلیلی برای ادامه دادن ندارد. طرفداران به احتمال زیاد مانند Sae-byeok اشک‌هایش را خفه کردند وقتی از جی یونگ خندان که از او به خاطر دوست بودنش تشکر می‌کرد دور شد.

آیا می‌دانید که کسی که پول ندارد با کسی که پول زیادی دارد مشترک است؟ زندگی برای آنها سرگرم کننده نیست. – ایل نام

بهترین دیالوگ های سریال Squid Game, دیالوگ های اسکویید گیم, بهترین نقل قول های سریال بازی مرکب, دیالوگ های به یاد ماندنی سریال بازی ماهی مرکب, نقل قول ها در اسکویید گیم
بهترین دیالوگ های سریال Squid Game, دیالوگ های اسکویید گیم

تکان دهنده ترین بخش ساختار روایی سریال بازی مرکب در قسمت آخر اتفاق می‌افتد وقتی که گی هون می‌فهمد که دوست قدیمی او مسئول تمام مسابقات بوده است. او در حالی که در کنار ایل نام ایستاده است، که در بازی چهارم بخش از حان همدیگر را بهم اعطا کردند.

ایل نام سعی می‌کند منشاء مسابقه را برای گی گیون گیج توضیح دهد و به او بگوید که زندگی او به عنوان یک فرد ثروتمند چقدر دشوار است. او ادامه می‌دهد:


مهم نیست چه می‌خرید، چه می‌خورید یا چه می‌نوشید، در نهایت همه چیز خسته کننده می‌شود.


گی هون فقط به دلیل این اعتراف و فلسفه غلط پشت مسابقه عصبانی می‌شود. کلمات پایانی ایل نام به او انگیزه لازم را می‌دهد تا بتواند از شر حس دوساله خود خارج شود و در مقابل مرد معمایی و VIP ها مبارزه کند.

بیشتر بخوایند:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین دیالوگ های سریال Squid Game سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *