قوی ترین تکنیک های گوکو در انیمه دراگون بال از نگاه سایت فیگار

آیا راجع به قدرتمند ترین تکنیک های گوکو در انیمه دراگون بال چیزی می‌دانید؟ با فیگار همراه باشید تا با قوی ترین تکنیک های گوکو در انیمه دراگون بال آشنا شوید.

گوکو یکی از قوی‌ترین شخصیت‌ها در بهترین انیمه های جهان یعنی دراگون بال است و در دراگون بال سوپر تکنیک‌های بسیار قدرتمندی را به بینندگان نشان داد.

آموزش گوکو همیشه پایان ناپذیر است و به همین دلیل سایان به طور مداوم در آرسنال تکنیک‌هایی که به دست آورده است بهبود می‌یابد، گاهی اوقات تکنیک‌های جدیدی را هم به لیست تکنیک‌هایش اضافه می‌کند. در طول دراگون بال سوپر، او با تعدادی از تهدیدهای خطرناک برای زمین و حتی واقعیت خود روبرو می‌شود و هر بار باید با استفاده از آنچه می‌داند راه‌هایی برای مقابله با آن‌ها پیدا کند.

قوی ترین تکنیک های گوکو در انیمه دراگون بال

معرفی قوی ترین تکنیک های گوکو در انیمه دراگون بال

شما می‌توانید فهرست قوی ترین تکنیک های گوکو در انیمه دراگون بال را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

قوی ترین تکنیک های گوکو در انیمه دراگون بال
نیرومند ترین تکنیک های گوکو در انیمه دراگون بال

این قدرت‌ها، چه در مانگا و چه در انیمه، فاتحان بیگانه، خدایان و جنایتکاران چند صد ساله را از بین برده‌اند. لازم به ذکر است که تبدیلاتی مانند سوپر سایان در این قدرت‌ها حساب نشده‌اند، اما این تبدیلات نیز باعث شده‌اند که گوکو و دوستانش حتی قادر به دفاع از خود باشند و احترام ویژه‌ای برای آن‌ها به وجود آورده است.

Evil Containment Wave

قوی ترین تکنیک های گوکو در انیمه دراگون بال
توانا ترین تکنیک های گوکو در انیمه دراگون بال

در ابتدای مقاله قوی ترین تکنیک های گوکو در انیمه دراگون بال لازم به ذکر است که در جریان دوره‌ی گوکو بلک، برای مقابله با حریفان خود، گوکو مجبور شد یاد بگیرد چگونه تکنیک “موج نابودی شر” را کنترل کند. با درک اینکه راهی برای شکست حریفانش ندارد، گوکو به سراغ استاد روشی رفت و این تکنیک را از او یاد گرفت.

خوشبختانه، او انرژی کافی دارد تا کسی را محبوس کند بدون اینکه نگران مرگ خود توسط آن باشد و توانست با موفقیت از آن برای محبوس کردن همکار لاکپشت استاد روشی استفاده کند. اما وقتی که قصد داشت از آن در برابر گوکو بلک و زاماسو استفاده کند، متاسفانه چندان خوش شانس نبود.

Kamehameha Blaster

برولی، گوکو و وجیتا را مجبور کرد تا چندین مرحله قدرت خود را افزایش دهند. در دعوای گوکو با برولی، او یک نسخه دیگر از کامهامها، به نام کامهامها بلستر، ابداع کرد. این ترکیبی از موج کامهامها و رگباری از انفجارهای کی است که هدف آن مجبور کردن حریف به تحمل آسیب است. متأسفانه در این نقطه، برولی قدرتمندتر از هر دوی آن‌ها بود و به راحتی می‌توانست از آن آسیب‌ها دور بماند.

Kaio-Ken

قوی ترین تکنیک های گوکو در انیمه دراگون بال

در مانگا، تکنیک کایوکن هیچ هدفی نداشته است و چندین بار گفته شده است که این تکنیک همراه با سوپر سایان کار نخواهد کرد. به همین دلیل، گوکو از زمان شکست دادن فریزا از آن استفاده نکرده است. اما در انیمه، موضوع کاملاً متفاوت است و در طول نبرد گوکو با هیت، او راهی برای استفاده از سوپر سایان بلو با کایوکن پیدا کرد تا تا او را به اندازه کافی قوی کند تا بتواند با قاتل بجنگد.

این تکنیک در دوره تورنومنت قدرت نیز در برابر جایرن استفاده شد، جایی که او توانست ده بار استفاده از کایوکن را به خوبی کنترل کند… اما واقعاً او را تا حد زیادی قوی‌تر نکرد.

Spirit Bomb

قوی ترین تکنیک های گوکو در انیمه دراگون بال

می‌توان برخی دلایلی را برای این مطرح کرد که بمب روح در واقع در یکی از بهترین انیمه های سریالی، یعنی دراگون بال سوپر خیلی مفید نبود… یا اینکه در واقع مفیدترین حرکت در تمامی دراگون بال سوپر بود. گوکو یک بار در نبرد خود با جایرن از بمب روح استفاده کرد به امید اینکه قدرت کافی داشته باشد تا او را شکست دهد.

او انرژی را از تمام اعضای جهان 7 دریافت کرد – اما کار نکرد. به جای آن، جایرن توپ را به گوکو برگرداند و به او برخورد کرد. اما به جای اتمام گوکو، این به معنای یافتن راه گوکو به “Ultra Instinct” بود، که به او امکان رسیدن به سطح جدیدی از قدرت داد و امکان شکست جایرن را فراهم کرد.

Kamehameha

قوی ترین تکنیک های گوکو در انیمه دراگون بال

حمله مشهور گوکو – این چیزی بود که او در طول دراگون بال سوپر بارها و بار‌ها از آن استفاده کرده است. همه با قدرت آن آشنا هستند و هیچ نبرد طولانی نیست که او در آن حداقل یک بار به این حرکت وابسته نباشد.
این تکنیک در زمان بازگشت فریزا بسیار مفید بود، جایی که این بیگانه تصمیم گرفت که در پاسخ به شکست خوردن وجتا، سیاره را نابود کند.

وقتی ویس زمان را به عقب برگرداند تا زمین را بازسازی کند، گوکو با یک حرکت سریع کامهامها و فریزا را نابود کرد و همه را نجات داد.

Ultra Instinct – Sign

قوی ترین تکنیک های گوکو در انیمه دراگون بال

تلاش اولیه گوکو برای استفاده از حالت اولترا اینستینک، پس از این بود که بمب روحی که او به جایرن پرتاب کرده بود، به سمت خودش برگشت. اگرچه در تئوری باید قادر بود تا آن را از خود دور کند، اما او این حمله را به طور مستقیم دریافت کرد و این باید پایان او می‌بود.

اما این اتفاق نیفتاد. گوکو توانست به چیزی عمیق دست یابد و به گام اول در سرزمین خدایان، قدرت اولترا اینستینک برسد که به او این امکان را می‌داد تا به طور اصولی از حملات دفاع کرده و به آن‌ها واکنش نشان دهد قبل از اینکه حریفش آن‌ها را انجام دهد. این اولین باری بود که کسی می‌توانست کاری برای آسیب رساندن به جایرن انجام دهد.

Regeneration

قوی ترین تکنیک های گوکو در انیمه دراگون بال

یک قدرت که به آن زیاد اشاره نمی‌شود یا استفاده نمی‌شود، گوکو پس از یادگیری چگونگی مسلط شدن بر آن یعنی قدرت انرژی آرامش خدایی، قدرت بازسازی را به دست آورد. در طول نبرد او با بیرس، بیرس به اندازه کافی جدی شد تا در سینه گوکو نیزه‌ای را فرو کند. اما به جای اینکه این اتفاق پایان نبرد باشد، گوکو از قدرت فرم جدید خدای سایان فوق‌العاده استفاده کرد تا زخم در سینه‌اش را درمان کند و به زودی به نبرد بازگردد.

Hakai

قوی ترین تکنیک های گوکو در انیمه دراگون بال

تکنیک هاکای باید یکی از قدرتمندترین تکنیک های گوکو باشد… اگر او بداند چگونه از آن استفاده کند. متأسفانه ، او نمی‌دانست و تلاش اولیه او در شرایط بسیار سختی رخ داد. در مانگا، او از این تکنیک در برابر زاماسوی ادغام شده استفاده کرد، انرژی خدایی را از شکل کامل سوپر سایان بلو خود برداشت و آن را در یک حمله هاکای متمرکز کرد.

آن در واقع عمل می‌کرد، چون آرام آرام زاماسوی ادغام شده را نابود می‌کرد تا اینکه او از شخص دیگری به عنوان سپر استفاده کرد تا جلوی گوکو را در قطع کردن آن بگیرد.

Fusion Dance

در طول نبرد با برولی، هر دوی گوکو و وجیتا درک کردند که امکان شکستن قدرت سوپر سایان افسانه‌ای وی وجود ندارد. بدون دسترسی به گردونه‌ها، گوکو و وجیتا به دنبال پیکولو گشتند و تمرین کردند تا رقص ادغام را یاد بگیرند. خوشبختانه برای آن‌ها، کار کرد و گوجیتا به وجود آمد. با قدرت سوپر سایان بلو گوجیتا، برولی هیچ شانسی نداشت و به سرعت شکست خورد.

Autonomous Ultra Instinct

قوی ترین تکنیک های گوکو در انیمه دراگون بال

در انتهای مقاله قوی ترین تکنیک های گوکو در انیمه دراگون بال باید گفت که برای گوکو، این تکنیک قدرتمندترین حرکتی بود که در انیمه و مانگا به دست آورد. حالت خودکار فوق العاده بی‌هوشی به گوکو این اجازه را می‌دهد تا از قدرت کامل فوق العاده بی‌هوشی به راحتی برای مقابله با جایرن استفاده کند.

در مانگا، گوکو باید توسط مروس تمرین ببیند تا به این شکل برسد، و به او آموزش داد که احساسات خود را کنترل کند حتی پس از یک شوک عاطفی خاص. اگرچه گوکو در انیمه هنوز با دستیابی به این توانایی دست و پنجه نرم می‌کند، اما خوشبختانه نسخه مانگا می‌تواند هر وقت که بخواهد از آن استفاده کند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار قوی ترین تکنیک های گوکو در انیمه دراگون بال سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *