فروش اقساطی بهمن موتور 1401 ؛ وانت کارا تک کابین، دو کابین، اینرودز +[عکس]

فروش اقساطی بهمن موتور 1401 . وانت کارا تک کابین، دو کابین، اینرودز و کاپرا. در ادامه مطلب بهمن موتور فروش اقساطی همراه فیگار باشید.

سایپا، ایران خودرو و بهمن موتور در حال حاضر بخشی از محصولات خود را بدون قرعه کشی به فروش می‌رساند.

فروش اقساطی بهمن موتور 1401

وانت کارا تک کابین، دو کابین، اینرودز +[عکس]

بهمن موتور فروش اقساطی
بهمن موتور فروش اقساطی

شرایط ثبت نام نقدی-اعتباری محصولات شرکت بهمن موتور با قیمت قطعی به صورت آنلاین (به تعداد محدود) از روز یکشنبه 1401/05/23 ساعت 10 صبح تا زمان تکمیل ظرفیت به شرح جدول ذیل اعلام میگردد. در این طرح فروش وانت کارا تک کابین تیپ ۴ با قیمت ۳۲۵ میلیون تومان، وانت کارا دو کابین تیپ ۴ با قیمت ۳۳۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، کاپرا ۲ با قیمت ۶۵۲ میلیون تومان و ون اینرودز با قیمت ۵۵۹ میلیون تومان با دو نرخ سود تسهیلات ۲۰ درصد و ۲۲ درصد و همچنین با دو شرایط پرداخت ۱۲ ماهه و ۱۸ ماهه به فروش می‌رسند.

بیشتر بخوانبد:

فروش اقساطی بهمن موتور 1401

بهمن موتور فروش اقساطی
بهمن موتور فروش اقساطی

تمام این خودروها در مدل ۱۴۰۱، رنگ سفید و با موعد تحویل هفته دوم مهر ۱۴۰۱ به مشتریان عرضه خواهند شد. پس از سایپا، حالا ایران خودرو هم اعلام کرده که دو مدل هایما S۵ و S۷ را چرخه فروش از طریق قرعه کشی خارج کرده است. این شرکت قرار است که هایما S۵ و S۷ را از طریق بورس کالا به فروش برساند. اما فعلا خبری از عرضه محصولات پرطرفدار ایران خودرو بدون قرعه کشی نیست.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار فروش اقساطی بهمن موتور 1401 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *