پارسا پیروزفر در اکران مردمی تی تی ؛ ژست های دیدنی از پارسا پیروزفر +[فیلم]

پارسا پیروزفر در اکران مردمی تی تی . حضور جنجالی پارسا پیروزفر در پردیس کوروش. در ادامه مطلب اکران مردمی تی تی پارسا پیروزفر همراه فیگار باشید.

به گزارش سلام سینما، امروز پنج‌شنبه ۲۰ مردادماه، پارسا پیروزفر و آیدا پناهنده در دو سانس از اکران مردمی فیلم سینمایی «تی‌تی» در پردیس سینمایی کوروش حضور داشته‌اند.

پارسا پیروزفر در اکران مردمی تی تی

ژست های دیدنی از پارسا پیروزفر +[عکس]

پارسا پیروزفر, پارسا پیروزفر تی تی, اکران مردمی تی تی پارسا پیروزفر
پارسا پیروزفر, پارسا پیروزفر تی تی, اکران مردمی تی تی پارسا پیروزفر

پارسا پیروزفر در اکران مردمی فیلم تی تی جنجال به پا کرد! انتشار پست ها و استوری های مربوط به حضور پارسا پیروزفر، بهمن سریال یاغی، در فضای مجازی باعث شد تا تعداد زیادی از هواداران او برای دیدنش بلیط تهیه کنند. فیلم سینمایی تی‌تی درام عاشقانه آیدا پناهنده که از زمان آغاز اکران در صدر پرفروش ترین فیلم‌های سال قرار گرفته، همزمان با بازگشایی مجدد سینماها، پنجشنبه 20 مرداد ماه ساعت 18 در پردیس سینمایی کوروش اکران می شود و پارسا پیروزفر، بازیگر فیلم سینمایی «تی‌تی»، همراه مخاطبان به تماشای این فیلم خواهد نشست.

بیشتر بخوانبد:

پارسا پیروزفر در اکران مردمی تی تی

پارسا پیروز فر بازیگر محبوبی که این روزها در سریال یاغی بسیار درخشیده است، امروز در پردیس سینمایی کوروش حضور خواهد یافت و همراه مخاطبان به تماشای درام عاشقانه آیدا پناهنده خواهد نشست. استقبال مخاطبان از اکران مردمی فیلم سینمایی «تی‌تی» با حضور پارسا پیروزفر در پردیس کوروش، سبب شد که بلیت های دو سانس اول اکران مردمی «تی‌ تی» به اتمام برسد و این اکران برای سانس‌های 18:40 و 19:30 نیز تمدید شود.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار پارسا پیروزفر در اکران مردمی تی تی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *