معرفی سریال ترکی سبد کثیف (Kirli Sepeti) + داستان، بیوگرافی و زمان پخش

سریال ترکی سبد کثیف (Kirli Sepeti) از جمله سریال‌های برجسته و محبوبی است که در شبکه تلویزیون فاکس تی‌وی ترکیه پخش می‌شود.

سریال Kirli Sepeti توسط شرکت MedYapım تولید می‌شود. فاتح اکسوی به عنوان تهیه‌کننده و اجرایی فعالیت می‌کند و کارگردانی آن را اجه اردک کوچ اوغلو بر عهده دارد. آیچا بینگول، جرن مورای، جانسو توسون، سرکای توتونجو و سرهات کیلیچ، بازیگران نقش اصلی این سریال هستند.

بیشتر بخوانید:

جدول پخش سریال های ترکیه 2023 و 2024

داستان سریال ترکی سبد کثیف

معرفی سریال ترکی سبد کثیف

در سریال “سبد کثیف” تمام ماجراها در یکی از مناطق ثروتمند استانبول اتفاق می‌افتد، زندگی کارکنان خدمات و کارفرمایانشان که در آنجا ساکن هستند، مورد توجه قرار می‌گیرد. این سریال به ما فرصت می‌دهد شاهد تفاوت بزرگی بین دو دسته از شخصیت‌ها باشیم. در سریال شاهد داستانی عاشقانه، پر از رازها، دروغ‌ها و تمامی مشکلاتی هستیم که سه زن به همراه یکدیگر با آن‌ها روبرو می‌شوند.

گاهی اوقات ما را به گریه و گاهی اوقات به خنده می‌اندازند. سریال ترکی سبد رخت چرک با خودکشی مریم، یک نظافتچی در یکی از محلات ثروتمند استانبول، آغاز می‌شود. تناقض عمیق بین دو دسته از افراد، یعنی ثروتمندان و فقیران، در این سریال مورد بررسی قرار می‌گیرد.

زمان پخش سریال ترکی سبد کثیف

روز پخش سریال سبد کثیف : هر یکشنبه

ساعت پخش سریال سبد کثیف : ساعت 21:30

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی سبد کثیف

معرفی سریال ترکی سبد کثیف

هنر پیشه های سریال ترکی kirli sepeti آیچا بینگول، جرن مورای، جانسو توسون، سرکای توتونجو، سرهات کیلیچ، خلیل ابراهیم جیحان، ملیسا دونگل، آلینا اوزگچن، بستمسو اوزدمیر، دنیز ساریکاش و گوزده سدا آلتونر هستند.

آیچا بینگول در سریال سبد کثیف

معرفی سریال ترکی سبد کثیف

Ayça Bingöl، یک بازیگر ترکیه‌ای است. او در 16 آوریل 1975 در استانبول، ترکیه متولد شد. Ayça Bingöl در طول دوران حرفه‌ای خود در صنعت سینما و تلویزیون توانسته است با بازی در نقش‌های متنوع، تجربه و استعداد خود را به رخ بکشد.

او در بسیاری از مجموعه‌های تلویزیونی معروف ترکیه نقش‌های اصلی و مهمی را بازی کرده است. Ayça Bingöl همچنین در فیلم‌های سینمایی نیز حضور داشته و از هنرنمایی خود بهره‌برده است.

جرن مورای در سریال سبد کثیف

معرفی سریال ترکی سبد کثیف

Ceren Moray، یک بازیگر ترکیه‌ای است. او در 19 فوریه 1988 در استانبول، ترکیه به دنیا آمد. Ceren Moray در طول دوران حرفه‌ای خود در صنعت سینما و تلویزیون، بازی‌های متعددی را به اجرا درآورده است.

او به خاطر نقش ملیسا در سریال محبوب “سبد کثیف” شناخته شده است که توانسته است با بازی بازیگری قوی و قابل توجه خود، تحسین بسیاری را به دست آورد. Ceren Moray همچنین در برخی از فیلم‌های سینمایی نیز حضور داشته است و با بازیگری متنوع و استعداد خود، توانسته است جایگاه مشهوری در صنعت سینما و تلویزیون ترکیه کسب کند.

جانسو توسون در سریال سبد کثیف

معرفی سریال ترکی سبد کثیف

Cansu Tosun، یک بازیگر ترکیه‌ای است. او در 15 نوامبر 1988 در استانبول، ترکیه به دنیا آمد. Cansu Tosun در صنعت سینما و تلویزیون ترکیه فعالیت می‌کند و نقش‌های متنوعی را بازی کرده است. او به خاطر بازی در سریال محبوب “کارما” که در آن نقش عاطفه را ایفا کرده، شناخته شده است.

Cansu Tosun با استعداد خود و بازیگری قوی، توانسته است توجه بسیاری را به خود جلب کند و جایگاه قابل توجهی در صنعت سینما و تلویزیون ترکیه بدست آورد. علاوه بر این، او در برخی از فیلم‌های سینمایی نیز حضور داشته است و با بازیگری متنوع خود، توانسته است تحسین بسیاری را به دست آورد.

سرکای توتونجو در سریال سبد کثیف

معرفی سریال ترکی سبد کثیف

Serkay Tütüncü، یک بازیگر و مدل ترکیه‌ای است. او در 7 مارس 1991 در استانبول، ترکیه متولد شد. Serkay Tütüncü در سال 2015 به عنوان شرکت‌کننده در رقابت‌های مدلینگ “Survivor” شهرت یافت.

او در ادامه فعالیت خود، بازیگری را نیز در صنعت سینما و تلویزیون تجربه کرده است. Serkay Tütüncü با استعداد خود و حضور واضح در صحنه هنری، توانسته است توجه بسیاری را به خود جلب کند و جایگاه مشهوری در صنعت سینما و تلویزیون ترکیه بدست آورد.

 

نقد سریال kirli sepeti

معرفی سریال ترکی سبد کثیف

ژانر سریال ترکی سبد کثیف درام و کمدی است و با داستان زندگی چند کارگر خدماتی در یک مجتمع بوتیک و افراد ثروتمندی که در آنجا ساکن هستند، به تبعات اجتماعی و روابط میان آن‌ها، مخاطبان را به خود جذب می‌کند.

یکی از نقاط قوت سریال “سبد کثیف”، بازیگری قوی و قابل توجه بازیگران آن است. علاوه بر بازیگران معروفی مانند عایچا بینگول و جانسو توسون، بازیگران جوان و تازه‌کار نیز در این سریال حضور دارند و با بازی خوب خود، توانسته‌اند نقش‌های خود را به خوبی اجرا کنند.

در سبد کثیف، داستان‌نویسی به خوبی پیش رفته است و روایتی پرجذاب و پرهیجان دارد. تناقضات و تضادهای اجتماعی، مسائل طبقاتی و مشکلات اقتصادی درون داستان به خوبی بازتاب داده شده و نمایانگر مسائل روز مربوط به تفاوت طبقاتی و نابرابری اجتماعی است.

دکوراسیون و صحنه‌های سریال با کیفیت بالا و جزئیات دقیق طراحی شده‌اند. این سریال موفق به ایجاد یک فضای واقعی و زنده میان زیبایی‌ها و تناقضات ترکیبی از محلات مجلل و زندگی کارگران خدماتی شده است.

نمرات سریال سبد کثیف با نقاط قوت این سریال مثل بازیگران هنرمند و داستان جذاب این سریال بالا است. همچنین کیفیت صحنه ها و دکور های صحنه نیز باعث بالا رفتن مخاطبان و سطح نمرات این سریال می شود.

جمع بندی

معرفی سریال ترکی سبد کثیف

سریال ترکی سبد کثیف از جمله سریال های محبوب ترکی است که برای کسانی که به سریال های درام علاقه دارند، گزینه مناسبی می‌باشد. بررسی سریال Kirli Sepeti نشان می‌دهد که این سریال یکی از بهترین و پر بازدیدترین سریال های ترکی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *