10 کمیک برتر بتمن و کت وومن ؛ پر فراز و نشیب‌ترین رابطه‌ی دنیای کمیک

یکی از پر فراز و نشیب‌ترین و جذاب‌ترین رابطه‌های دنیای کمیک، رابطه‎‌ی بتمن و کت وومن است. با ما همراه باشید تا به 10 کمیک برتر بتمن و کت وومن بپردازیم.

اولین ملاقات بتمن با کت وومن به سال 1940 برمی‌گردد، که پر سروصدا ترین کمیک تاریخ دی‌سی منتشر شد که در آن بروس وین (بتمن) با سلینا کایل (کت وومن) ملاقات کرد. تا قبل از آن ملاقات و در کمیک‌های اولیه‌ی بتمن شاهد دوستی میان بروس وین و سلینا کایل بودیم، اما هیچوقت به عنوان بتمن و کت وومن در کنار یکدیگر قرار نگرفته بودند.

10 کمیک برتر بتمن و کت وومن

پر فراز و نشیب ترین رابطه ی دنیای کمیک

10 کمیک برتر بتمن و کت وومن
کمیک های برتر بتمن و کت وومن

رابطه‌ی بین بتمن و کت وومن شاید بلاتکلیف ترین رابطه‌ی دنیای کمیک باشد و با توجه به اکران فیلم بتمن 2022 (نقد فیلم The Batman (2022)) و درخشش بتمن و کت وومن در این فیلم بد نیست نگاهی به 10 کمیک برتر بتمن و کت وومن بیاندازیم.

Date Knight

بهترین کمیک های بتمن و کت وومن

سلینا کایل که دزدی خُرده پا است، برای دزدی از موزه‌ای، بتمن را فریب می‌دهد تا بتواند بدون مزاحمت کار خودش را انجام دهد. او خودش را به قرار ملاقاتی در یکی از بهترین رستوران‌های شهر با بروس وین می‌رساند.

کمیک ملاقات شوالیه در سال 2004 به صورت تک کمیک منتشر شد و یکی از مهم‌ترین داستان‌های بین بتمن و کت وومن را روایت می‌کند. داستانی کوتاه و هیجان انگیز بین بتمن و کت وومن است که نشان می‌دهد چرا نمی‌توان رابطه‌ی آنها را از هویت لباسشان جدا نمود.

بیشتر بخوانید:

True Romance

10 کمیک برتر بتمن و کت وومن
برترین کمیک بتمن و کت وومن

شماره‌ی 32 کمیک کت وومن با حضور بتمن رنگ خاصی به خودش دیده و این کمیک را از همیشه جذاب تر کرده است. کمیک داستان سلینا کایل را بعد از یک ماه غیبت در شهر گاتهام روایت می‌کند و این بتمن است که حالا بی وقفه به دنبال کت وومن می‌گردد.

این کمیک اولین قرار ملاقات بتمن و کت وومن را بدون نقاب نشان می‌دهد و همین امر باعث شده تا این کمیک بهترین کمیک بتمن و کت وومن در آن دوره نام گرفته بشود.

A Night On The Town

10 کمیک برتر بتمن و کت وومن
10 کمیک برتر بتمن و کت وومن

کمیک شماره‌ 392 بتمن (بهترین کمیک های بتمن ؛ ترتیب خواندن، دانلود و هر آنچه که باید بدانید)، به اسم شبی روی شهر است. کمیکی که کمتر کسی به آن پرداخته. شاید دلیل عمده کم طرفدار بودنش داستان نه چندان مهمش باشد، اما این کمیک قرار ملاقات‌های بتمن و کت وومن، که توسط خلافکاران قطع می‌شود را نشان می‌دهد.

شاید این کمیک جزو معدود کمیک‌هایی باشد که در آن نگاهی کمدی (بهترین انیمه های کمدی 2021) و اجتماعی هم گنجانده شده و تماشاگرانی که مشتاق کار تیمی بروس و سلینا هستند نیز از خواندن این کمیک لذت خواهند برد.

Up On The Housetop

10 کمیک برتر بتمن و کت وومن
بهترین کمیک های بتمن و کت وومن

بر روی سقف خانه، یکی از کمیک های برتر بتمن و کت وومن است که در سال 2021 منتشر شده است. داستان یک معمای قتل که بتمن و کت وومن درگیرش می‌شوند و سعی می‌کنند قاتل را پیدا کنند روایت می‌شود.

پیچیدگی رابطه‌‌ی بین سلینا و بروس، روایتی جنایی و معمایی (فیلم ها و سریال‌های جنایی ومعمایی) و حضور شرورهایی مانند جوکر (بهترین کمیک های جوکر)، از جمله نقاط قوت این کمیک می‌باشد.

Hush

10 کمیک برتر بتمن و کت وومن
بهترین کمیک بتمن و کت وومن

یکی از نمادین ترین و بهترین کمیک های بتمن و کت وومن که در سال 2019 یک انیمیشن (بهترین انیمیشن های دی سی 2021) هم با الهام برداری بر این کمیک ساخته شده است. این کمیک یکی از پر شخصیت‌ترین کمیک‌های بتمن است، اما نقطه‌ی عطف داستان، رابطه‌ی بتمن و کت وومن است که احساسات گرم خود را به خواننده‌ی کمیک منتقل می‌کنند.

این کمیک از شماره‌ی 608 تا 619 است و یکی از رمانتیک‌ترین داستان‌های بین کت وومن و بتمن است که می‌تواند اشک خواننده‌ی کمیک را در بیاورد.

Rooftops

10 کمیک برتر بتمن و کت وومن
برترین کمیک بتمن و کت وومن

کمیک پشت بام شاید بهترین کمیکی که باشد که رابطه‌ی عاشقانه‌ی سلینا و بروس را نشان می‌دهد. بسیاری از طرفداران دی‌سی معتقدند که این کمیک یکی از کمیک های برتر بتمن و کت وومن است.

تعقیب و گریز در پشت بام، فضای آلوده‌ی شهر گاتهام، اتمسفر عاشقانه‌ی بروس و سلینا و نویسندگی بی نقص (بهترین نویسنده های کمیک) است که این کمیک را از دیگر کمیک‌ها متمایز می‌کند.

The Best Man

10 کمیک برتر بتمن و کت وومن
10 کمیک برتر بتمن و کت وومن

یکی دیگر از کمیک‌های خواندنی بتمن و کت وومن که در سال 2016 منتشر شد و توانست توجه علاقمندان به کمیک را جلب کند. داستان کمیک درباره‌ی گرونگان‌گیری اعضای یک عروسی در کلیسای گاتهام به دست جوکر است و تلاش‌های بتمن برای کمک گرفتن از کت وومن را نشان می‌دهد.

این کمیک علاوه بر نشان دادن رابطه‌ی سلینا و بروس، چالش‌هایی که جوکر برای این دو ارائه می‌دهد را به خواننده‌ی کمیک نشان می‌دهد و باعث می‌شود خواننده وارد داستانی هیجان انگیز بشود.

The Wedding

10 کمیک برتر بتمن و کت وومن
برترین کمیک بتمن و کت وومن

کمیک عروسی که در سال 2015 منتشر شده و بر خلاف انتظار هوادارن کمیک قابل قبولی به شمار رفت. این کمیک اصلا کمیک شادی نیست و جزو غمگین‌ترین (بهترین فیلم های غمگین 2022 و 2021) کمیک‌های تاریخ بتمن و شاید دی‌سی می‌باشد.

با وجود تمامی چالش‌هایی که برای بتمن در طول کمیک پیش می‌آید اما توانست که خودش را به یکی از برترین کمیک بتمن و کت وومن تبدیل کند.

The Autobiography Of Bruce Wayne

10 کمیک برتر بتمن و کت وومن
10 کمیک برتر بتمن و کت وومن

این کمیک که در سال 1955 منتشر شده است، داستان مشکلات بتمن و کت وومن را نشان می‌دهد که وارد بحران شده‌اند. اتفاقات تلخ و شیرین بین این دو در نهایت به ازدواج ختم می‌شود.

این کمیک داستان بروس وین و سلینا کایل میانسالی را نشان می‌دهد که حالا به دنبال آرامش بیشتری هستند. در میان هواداران بتمن، این کمیک یکی از ماندگارترین آثار کلاسیک بروس وین است.

Some Of Those Days

10 کمیک برتر بتمن و کت وومن
برترین کمیک بتمن و کت وومن

کمیک برخی از این روزها که در سال 2016 منتشر شد، داستان غم و اندوه مشترک بتمن و کت وومن و جدایی اجباری‌شان است. با وجودی تمام غمی که در بین این کمیک است، این دو شخصیت می‌دانند که یک روز به هم خواهند رسید و با هم در آرامش زندگی خواهند کرد.

یک کمیک که بسیار دلنشین، غمگین و طنین آمیز است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار 10 کمیک برتر بتمن و کت وومن سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش های متداول

بهترین کمیک های بتمن و کت وومن کدامند؟

کمیک های True Romance و Hush شاید بهترین کمیک های بتمن و کت وومن باشند.

جدید ترین کمیک بتمن و کت وومن چه کمیک هایی هستند؟

کمیک Hush که محصول سال 2019 است جدید ترین کمیک بتمن در این لیست می‌باشد.


2 thoughts on “10 کمیک برتر بتمن و کت وومن ؛ پر فراز و نشیب‌ترین رابطه‌ی دنیای کمیک

  1. من فک میکنم در حیطه ی شخصیت کت وومن باید یکم تجدید نظر بکنن چون هم زنا و هم مردا گربه ان کی گفته مردا سگن تنها فرقشون هیکل گنده اشون

  2. سلام، با تشکر از مطلب خوبتون
    اشاره‌ای به بلک لیبل درخشان تام کینگ «بتمن کتوومن» نکردین. جاش واقعا خالیه.
    همچنین امیدوارم بعد از رویداد مشترک بتمن و کتوومن، شاهد بتکت‌ بیشتری باشیم، ما هنوز درگیر یک سال جدایی هستیم و شاید این رویداد تمامش کنه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *