بهترین کتاب های کمیک کره ای ؛ معرفی و دانلود بهترین مانهواهای تاریخ

کمیک های کره‌ای همانند کمیک‌های آمریکایی داستان‌های جذابی را برای ارائه دارند. با فیگار همراه باشید تا بهترین کتاب های کمیک کره ای را به شما معرفی نماییم.

امروزه بخش زیادی از بهترین کمیک های تاریخ را کمیک‌های آمریکایی تشکیل می‌دهند. کمپانی‌های بزرگ مارول و دی‌سی، ناشران بزرگی هستند که تقریباً تمام بازار کمیک را در غرب از آن خود کرده‌اند. با این حال، همچنان برخی از کمیک‌های شرقی نیز محبوبیت جهانی را کسب کرده‌اند.

بهترین کتاب های کمیک کره ای

معرفی و دانلود بهترین مانهوا های تاریخ

شما می‌توانید فهرست بهترین کتاب های کمیک کره ای را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین کتاب های کمیک کره ای
بهترین مانهوا های اکشن, بهترین مانهوا های عاشقانه

کمیک‌های ژاپنی یا مانگا (پرفروش ترین مانگا های تاریخ) جزو مشهورترین کمیک‌های آسیایی هستند. در سوی دیگر، کمیک بوک کره ای که با نام مانهوا نیز شناخته می‌شود، جزو محبوب‌ترین کمیک‌ها در جهان به شمار می‌رود. در کشور ایران نیز متاسفانه با وجود برخی از بهترین کمیک بوک های ایران، همچنان محبوبیت کمیک‌های ایرانی نه در سطح کشور و نه در سطح جهانی از جایگاه خوبی برخوردار است.

در ادامه تا انتهای این نوشتار با فیگار همراه باشید تا بهترین مانهوا های تاریخ را به شما معرفی نماییم. همچنین لازم به ذکر است که شما نیاز به خرید کمیک کره ای ندارید. ما در پایان این نوشتار، به شما نحوه دانلود کمیک های کره ای با ترجمه فارسی معرفی شده را به صورت رایگان ارائه خواهیم داد.

The Beginning After The End

بهترین کتاب های کمیک کره ای
بهترین کتاب های کمیک کره ای, دانلود مانهوا آغاز بعد پایان

مانهوا آغاز بعد از پایان جزو بهترین مانهوا های تاریخ محسوب می‌شود. داستان مانهوا آغاز بعد از پایان در رابطه با پادشاهی به نام گری است. او کسی است که در ظاهر از قدرت بسیار زیادی برخوردار است اما در باطن، او حتی از هدف واقعی‌اش در این دنیا بی‌خبر است.

سپس ما شاهد پادشگاه گری در مانهوا آغاز بعد از پایان هستیم که دچار تناسخ می‌شود. اکنون او در دنیای دیگری متولد شده که هیولاها و موجودات عجیبی در آن زندگی می‌کنند. با دانلود مانهوا آغاز بعد پایان می‌توانید ادامه داستان پادشاه گری و نحوه تلاش او برای یافتن هدف واقعی‌اش در این جهان جدید را مشاهده نمایید. شما می‌توانید در کانال تلگرام کمیک فیگار به دانلود مانهوا آغاز بعد پایان بپردازید که در انتهای نوشتار به آن می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید:

Tales of Demons and Gods

بهترین کتاب های کمیک کره ای
بهترین کتاب های کمیک کره ای, کمیک های معروف کره ای

با دانلود مانهوای افسانه دیوان و خدایان نیز شاهد داستانی بسیار جذاب، و مشابه با مانهوا آغاز بعد از پایان خواهید بود. کمیک افسانه دیوان و خدایان بهترین کمیک کره ای در رابطه با تناسخ است که می‌توانید آن را مطالعه نمایید. البته که نحوه تناسخ در این کمیک بوک کره ای کمی متفاوت است. دانلود مانهوای افسانه دیوان و خدایان می‌تواند شما را با داستانی بسیار جذاب آشنا کند.

نی‌لی نام فردی است که توسط کسی که شاه دانا نام دارد کشته می‌شود. اما پس از به قتل رسیدن نی‌لی، او به زمان 13 سالگی‌اش منتقل می‌شود و باری دیگر زندگی خود را تکرار می‌کند. اما این بار، او از تجریبات گذشته‌اش استفاده کرده و تصمیم می‌گیرد تا انتقام خود را از شاه دانا بگیرد. این کمیک نیز جزو کمیک های کره ای با ترجمه فارسی است و شما می‌توانید در انتهای این نوشتار، به دانلود مانهوای افسانه دیوان و خدایان بپردازید.

بیشتر بخوانید:

True Beauty

بهترین کتاب های کمیک کره ای
بهترین کتاب های کمیک کره ای, دانلود کمیک کره ای زیبایی حقیقی

اکنون نیز قصد داریم تا به دانلود کمیک کره ای زیبایی حقیقی بپردازیم. کمیک زیبایی حقیقی بهترین مانهوای عاشقانه و تینیجری است. داستان این کمیک، در رابطه با دختری است که به تازگی به زیبایی حقیقی‌اش پی برده است. اکنون او تصمیم می‌گیرد تا زندگی تازه‌ای را در یوتیوب آغاز کرده و از زیبایی‌اش برای شهرت استفاده کند. در ادامه می‌توانید به دانلود کمیک کره ای زیبایی حقیقی بپردازید.

بیشتر بخوانید:

Catharsis

بهترین کتاب های کمیک کره ای
بهترین کتاب های کمیک کره ای, خرید کمیک کره ای

کمیک بوک کره ای Catharsis داستان پسری به نام لئون را روایت می‌کند. او همواره کابوس می‌بیند و در همین حین، می‌تواند با صداهایی که می‌شوند، هویت هر کسی را تشخیص دهد. هنگامی که او با چندین هیولا رو به رو می‌شود، تلاش می‌کند تا جلوی آن‌ها را بگیرد. او در ادامه متوجه می‌شود که سازمانی با نام کاتارسیس وجود دارد که با این هولاها مبارزه می‌کند. این مانهوا به دلیل گرافیک و طراحی خارق‌العاده، جزو بهترین مانهوا های تاریخ قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

Noblesse

بهترین کتاب های کمیک کره ای
بهترین کتاب های کمیک کره ای, بهترین مانهوا اکشن

معرفی کمیک کره ای Noblesse بسیار حائز اهمیت است. زیرا که تاکنون OVA از این مانهوا ساخته شده است. همچنین بزودی یک انیمه از این کمیک بوک کره ای اقتباس خواهد کرد. پس اگر با این کمیک معروف کره ای آشنا باشید، هنگام ساخت یک انیمه از اطلاعات بالاتری به نسبت دیگران برخوردار هستید.

این کمیک معروف کره ای داستان قدیمی خون‌ آشام و فرانکشتاین را بازسازی کرده است. رای یک خون آشام است که از خواب 820 ساله بیدار شده است. اکنون، فرانکشتاین به عنوان خدمتکار رای، وظیفه کمیک کردن به او برای حضور در جامعه را دارد. البته که همه چیز به خوبی پیش نمی‌رود. این کمیک نیز جزو کمیک های کره ای با ترجمه فارسی است که در کانال تلگرام کمیک فیگار قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

Girls Of The Wild’s

بهترین کتاب های کمیک کره ای
بهترین کتاب های کمیک کره ای, بهترین مانهوا های عاشقانه

کمیک Girls Of The Wild’s می‌تواند به طور همزمان جزو بهترین مانهوا های عاشقانه و بهترین مانهوا های اکشن نام بگیرد. Wild’s نام یک دبیرستان است که به مدت 42 سال ویژه دختران بوده است. با این حال، اکنون درهای این دبیرستان به پسرها باز شده و Wild’s تبدیل به یک دبیرستان مختلط شده است.

در بهترین مانهوای عاشقانه تنها یک پسر وجود دارد. درواقع سونگ جائه گو تنها پسری است که در این مدرسه به تحصیل می‌پردازد. او بورسیه سه ساله را قبول کرده است. اما هنگامی که سونگ جائه گو به طور اتفاقی خشم قهرمان ورزشی دبیرستان را برانگیخته می‌کند، تحصیل او با چالش‌های زیادی همراه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

I Love Yoo

بهترین کتاب های کمیک کره ای
بهترین کتاب های کمیک کره ای, معرفی کمیک کره ای

I Love Yoo یکی دیگر از کمیک های معروف کره ای است که می‌تواند بهترین مانهوای عاشقانه نام بگیرد. هنگامی که انتشار این مانهوا ادر سال 2017 آغاز شد، توانست نظر بسیاری از خوانندگان را جلب کرده و موفق عمل کند. لازم به ذکر است که این کمیک معروف کره ای همچنان درحال ساخت و به پایان نرسیده است.

شین آئه شخصیت اصلی این مورد از کمیک های معروف کره ای است. او کسی است که از کودکی زندگی سختی را سپری کرده و رنج و بدبختی زیادی را تحمل کرده است. هنگامی که او بزرگ می‌شود، همچنان تصمیم می‌گیرد تا از جامعه فاصله گرفته و زندگی انفرادی را ترجیح می‌دهد. با این که او به زندگی عاشقانه علاقه‌ای ندارد، اما با این حال داستان به نحوی پیش می‌رود که این مانهوا تبدیل به بهترین مانهوای عاشقانه شود.

بیشتر بخوانید:

Solo Leveling

بهترین کتاب های کمیک کره ای
بهترین کتاب های کمیک کره ای, بهترین مانهوا اکشن

مانهوای Solo Leveling بهترین مانهوا اکشن است. این مانهوا جزو کمیک های معروف کره ای است و شهرت آن به اندازه‌ای است که احتمالاً شما نیز با آن آشنایی داشته باشید. این مانهوا نیز همانند بسیاری از دیگر مانهوا ها، براساس یک رمان به همین نام ساخته شده است.

لازم به ذکر است که عده زیادی این کمیک را بهترین کمیک کره ای می‌نامند. داستان این مانهوا در رابطه با شخصی به نام سونگ جین وو است. او یک شکارچی با رده H است که قصد دارد تا سطح خود را تقویت کند. در این مانهوا می‌توانیم شاهد تلاش‌های سونگ جین وو برای تبدیل شدن به یک شکارچی رده S باشیم که بالاترین رده‌ در میان شکارچیان است. بدون شک این انیمه جزو بهترین مانهوا های اکشن است.

بیشتر بخوانید:

Let’s Play

بهترین کتاب های کمیک کره ای
بهترین کتاب های کمیک کره ای, بهترین کتاب کمیک کره ای

شاید عده زیادی ندانند که کمیک معروف کره ای Let’s Play توسط یک آمریکایی ساخته شده باشد. با این حال، همچنان این کمیک با سبک کره‌ای ساخته شده و یک مانهوا محسوب می‌شود. همچنین لازم به ذکر است که یک انیمیشن کوتاه نیز برای این کمیک ساخته شده است.

این مانهوا بر دو شخصیت سامارا یانگ و مارشال لا تمرکز دارد. سامارا رویای تبدیل شدن به یک توسعه دهنده بازی‌های ویدیویی را در سر دارد. در ادامه او یک بازی را طراحی و منتشر می‌کند. در همین حین، یک ولاگر با این بازی آشنا شده و ویدیوهایی را از این بازی در ویوتیوب (معادل خیالی یوتیوب) منتشر می‌کند. این کار زندگی سامارا را برای همیشه تغییر می‌دهند. البته که در ادامه، سامارا متوجه می‌شود که آن ولاگر درواقع همسایه‌اش است!

بیشتر بخوانید:

Bastard

بهترین کتاب های کمیک کره ای
بهترین کتاب های کمیک کره ای, خرید کمیک کره ای

کمیک Bastard بهترین کتاب کمیک کره ای محسوب می‌شود که حتما باید آن‌ را بخوانید. داستان این کمیک، در رابطه با یک پسر دبیرستانی است که توسط پدر قاتلش مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرد. او حتی از صحبت در رابطه با پدرش ترس دارد.

اما مهم‌ترین و بزرگ‌ترین ترس او، همکار شناخته شدن او در کارهایی است که پدرش انجام می‌دهد. اما این تا زمانی است که او تصمیم می‌گیرد تا دیگر به دستورات پدرش پیروی نکرده در عوض جان دوستش را نجات دهد. بی‌شک این کمیک، بهترین کتاب کمیک کره ای است.

بیشتر بخوانید:

Tower Of God

بهترین کتاب های کمیک کره ای
بهترین کتاب های کمیک کره ای, معرفی کمیک کره ای, بهترین مانهواهای تاریخ

کمیک برج خدا نیز جزو کمیک‌هایی است که می‌تواند بهترین کتاب کمیک کره ای لقب بگیرد. اگر همچنان کمیک برج خدا را نخوانده‌اید، پیشنهاد می‌شود تا هرچه سریع‌تر این کار را انجام دهید. زیرا که این کمیک جزو مهم‌ترین و بهترین کتاب های کمیک کره ای محسوب می‌شود. کمیک برج خدا از سال 2010 تاکنون همچنان درحال پخش است و داستان آن ادامه دارد. پس بهتر است تا هرچه سریع‌تر به مطالعه کمیک برج خدا بپردازید.

بیشتر بخوانید:

دانلود کمیک بوک کره ای

بهترین کتاب های کمیک کره ای
بهترین کتاب های کمیک کره ای, کمیک های کره ای با ترجمه فارسی, بهترین مانهواهای تاریخ

اکنون که با بهترین کمیک های کره ای آشنا شده‌اید، زمان آن رسیده است تا نحوه دانلود میک های کره ای با ترجمه فارسی را به شما آموزش دهیم. برای دانلود کمیک فارسی جوکر شما باید وارد کانال تلگرام کمیک فیگار شوید. سپس می‌توانید به تمام کمیک های دکتر کره ای، و صدها کمیک دیگر دسترسی داشته باشید.

برای یافتن کمیک‌ مورد نظر، شما می‌توانید نام کمیک را در کانال تلگرام جستجو نمایید. همچنین برای دستیابی به تمامی کمیک‌های کره ای، کافی است تا عبارت #مانهوا را در کانال تلگرام کمیک فیگار جستجو نمایید.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین کتاب های کمیک کره ای سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.

پرسش های متداول در رابطه با بهترین کتاب های کمیک کره ای

مانهوا چیست؟

به کمیک یا کتاب‌های مصور کره‌ای، مانهوا می‌گویند.

بهترین کمیک کره ای کدام کمیک است؟

عده زیادی از طرفداران کمیک‌های کره‌ای، اعتقاد دارند که Tower Of God بهترین کمیک کره ای است.


One thought on “بهترین کتاب های کمیک کره ای ؛ معرفی و دانلود بهترین مانهواهای تاریخ

  1. شاید اولین کسی باشم که توی این سایت کامنت میزاره اما واقعا کمیک های کره ای خیلی خفن و جالب هستند طوری که از خوندنشون خسته نمیشی همین طور انیمه ها شون ♡♡♡
    بعنوان یک dramerوK-poper هستم
    اما کمیک های کره ای روهم خیلی دوست دارم
    Love you coreh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *