بهترین کمیک های جوکر ؛ به همراه دانلود کمیک های جوکر به زبان فارسی

در دنیای ابرقهرمانان، ابرشرورهایی وجود دارند که گاهاً محبوبیت آن‌ها از ابرقهرمانان بیشتر می‌شود. با ما باشید تا بهترین کمیک های جوکر را به شما معرفی نماییم.

اگر جوکر را محبوب‌ترین ابرشرور دنیای کمیک بوک محسوب نکنیم، بی‌شک یکی از محبوب‌ترین‌ها است. جوکر یک بیمار روانی است که بدون هدفی مشخص، دست به اقدام‌هایی وحشیانه می‌زند. او حاضر است تا یک شهر را با خاک یکسان کند تا تنها بتواند بتمن را اذیت کند. شناخت بهترین کمیک جوکر نیز می‌تواند شما را با داستان‌های جذابی از جوکر آشنا کند.

بهترین کمیک های جوکر

به همراه دانلود کمیک های جوکر به زبان فارسی

شما می‌توانید فهرست بهترین کمیک های جوکر را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین کمیک های جوکر
بهترین کمیک های جوکر

این روزها جوکر بیشتر به دلیل حضور در فیلم شوالیه تاریکی و همچنین فیلم اختصاصی‌اش شناخته می‌شود. با این حال، برخی از برترین کمیک های جوکر سال‌ها پیش ساخته شده‌اند و اکنون می‌توانیم آن‌ها را قدیمی خطاب کنیم. در ادامه با فیگار همراه باشید تا محبوب ترین کمیک های جوکر را به شما معرفی نماییم. سپس می‌توانیم به دانلود کمیک فارسی جوکر بپردازیم.

Joker/Harley : Criminal Sanity

بهترین کمیک های جوکر
بهترین کمیک های جوکر, کمیک جوکر و هارلی

کمیک کمیک جوکر و هارلی یکی از محبوب ترین کمیک های جوکر است. این کمیک در 9 شماره ساخته شده است. اولین شماره از کمیک جوکر و هارلی در سال 2021 منتشر شد و به سرعت محبوبیت بسیار زیادی کسب کرد. شماره‌های بعدی نیز محبوب شدند و به طور کلی، کمیک جوکر و هارلی کمیک برتر جوکر در سال 2021 بود.

کمیک جوکر و هارلی داستان رویارویی جوکر و  هارلین کویینزل را روایت می‌کند. هارلین کویینزل یک روانپزشک متخصص است که توسط نیروی پلیس گاتهام مامور می‌شود تا جلوی کارهای خلافکارانه جوکر را بگیرد. بدون شک داستان های جوکر در کمیک جوکر و هارلی جزو داستان‌های پر اهمیت جوکر است.

بیشتر بخوانید:

Batman: Joker War

بهترین کمیک های جوکر
بهترین کمیک های جوکر, کمیک جوکر وار

کمیک جوکر وار نیز بهترین کمیک جوکر محسوب می‌شود. این بار جوکر در کمیک جوکر وار بازگشته است تا به جنگ خود با بتمن خاتمه دهد. کمیک جوکر وار بخشی از کمیک‌های بتمن است و از شماره 95 تا 100 ادامه دارد. البته که یک کمیک تک قسمتی با نام Batman: The Joker War Zone نیز در مجموعه جوکر وارد منتشر شده است.

همانطور که بالاتر ذکر کردیم، داستان کمیک جوکر وار مربوط به جنگ او با بتمن می‌شود. ما باری دیگر شاهد رویارویی جوکر و بتمن خواهیم بود و سرانجام نبرد دیرینه آن‌ها در پایان کمیک جوکر وار مشخص می‌شود. اگر قصد دانلود کمیک فارسی جوکر وار را دارید، می‌توانید تا پایان نوشتار با ما همراه باشید تا نحوه دانلود کمیک‌ های جوکر را از کانال تلگرام فیگار به شما آموزش دهیم.

بیشتر بخوانید:

Batman: The Killing Joke

بهترین کمیک های جوکر
بهترین کمیک های جوکر, بهترین کمیک جوکر

در کمیک بتمن جوک کشنده شما می‌توانید با جوکر درحال فرار و همزمان رویارویی با بتمن مواجه شوید. کمیک بتمن جوک کشنده تاثیر بسیار زیادی بر فیلم‌های شوالیه تاریکی گذاشته است. به شکلی که می‌توانیم می‌توانیم از الهام گرفتن شخصیت جوکر با بازی هیث لجر در این فیلم از این کمیک اطمینان داشته باشیم.

کمیک بتمن جوک کشنده به وضوح نشان می‌دهد که چرا جوکر یه ابرشرور بینظیر و بزرگ است. همچنین نحوه رویارویی او با بتمن، داستان‌های بسیار جالبی را رقم می‌زند. پس کاملاً منطقی است که کمیک بتمن جوک کشنده، کمیک برتر جوکر نام بگیرد.

بیشتر بخوانید:

Batman Death of the Family

بهترین کمیک های جوکر
بهترین کمیک های جوکر, بهترین کمیک جوکر

Batman Death of the Familyکمیک بتمن مرگ خاندان یکی از بهترین و ترسناک ترین کمیک های جوکر است. در کمیک مرگ خاندان ما با جوکری کاملاً جدید و ترسناک‌تر از قبل آشنا می‌شویم. این بار جوکر صورت خود را از دست داده است و با این ظاهر جدید ترسناک، باری دیگر در مقابل بتمن قرار می‌گیرد. بی‌شک کمیک بتمن مرگ خاندان جزو کمیک‌هایی است که می‌تواند محبوب ترین کمیک های جوکر لقب گیرد. شما می‌توانید در کانال تلگرام کمیک فیگار، این کمیک را به رایگان دانلود نمایید.

بیشتر بخوانید:

Emperor Joker

بهترین کمیک های جوکر
بهترین کمیک های جوکر, برترین کمیک های جوکر

کمیک Emperor Joker یکی دیگر از برترین کمیک های جوکر است. در این کمیک ما می‌توانیم جوکر را مشاهده به یک قدرت چند بعدی بزرگ دست می‌یابد و به معنای واقعی، قدرت او نامحدود است. این نسخه از جوکر نیز تبدیل به یکی از بهترین نسخه‌های جوکر در داستان های جوکر شده است.

جوکر با استفاده از قدرت‌های جدیدش، دنیا را در ابعاد کیهانی تغییر می‌دهد. او ابرقهرمانان را به ابرشرور و ابرشرورها را به ابرقهرمان تبدیل می‌کند. این کمیک داستان‌هایی بسیار جالب را ارائه می‌دهد که در کمتر کمیک جوکر می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید:

Batman #1

بهترین کمیک های جوکر
بهترین کمیک های جوکر, برترین کمیک جوکر

همانطور که بارها اشاره کردیم، جوکر جزو محبوب‌ترین ابرشرورها در دنیای کمیک محسوب می‌شود. او بارها با بتمن رو به رو شده است و دشمن شماره یک بتمن نیز به حساب می‌آید. اما مطالعه اولین کمیک بتمن که برای اولین بار جوکر را به نمایش می‌گذارد نیز می‌تواند بسیار در شناخت او موثر باشد.

توسط بیل فینگر و باب کین خالقان بتمن و جوکر هستند و این کمیک نیز توسط آن‌ها ساخته شده است. البته که هردوی آن‌ها داستان های جوکر بسیار زیادی را خلق کرده‌اند. همچنین لازم به ذکر است که بیل فینگر جزو نیز بهترین نویسنده های کمیک محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

Joker

بهترین کمیک های جوکر
بهترین کمیک های جوکر, کمیک جوکر بلک لیبل

کمیک جوکر بلک لیبل داستانی کوتاه و تک جلدی را از جوکر روایت می‌کند. کمیکی که از آن نام می‌بریم، یک کمیک اختصاصی از جوکر محسوب می‌شود و شما می‌توانید بدون مطالعه هیچ کمیکی، جوکر بلک لیبل را مطالعه نمایید. کمیک‌های بلک لیبل کمیک‌هایی هستند که شما برای مطالعه آن‌ها نیازی به دانستن تاریخچه شخصیت‌ها یا داستان‌های دیگر را ندارید. کمیک جوکر بلک لیبل نیز از همین رویه پیروی می‌کند.

در این کمیک، ما شاهد آزادی جوکر از تیمارستان آرکهام هستیم. البته که دلیل آزادی او نیز نامشخص است. در ادامه جوکر دست به آشوب بسیار زیادی می‌زند و خرابی‌های بسیار زیادی در شهر به بار می‌آورد. برای دانلود کمیک جوکر نیز می‌توانید به کانال تلگرام کمیک فیگار مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانید:

The Last Laugh

بهترین کمیک های جوکر
بهترین کمیک های جوکر, برترین کمیک جوکر

در کمیک برتر جوکر با نام The Last Laugh، بتمن جوکر را زنده کرده و باری دیگر او را به زندگی باز می‌گرداند. این کمیک نشان می‌دهد که جوکر تا چه اندازه در برابر بتمن قدرتمند است و می‌تواند به سادگی او را نابود کند. عده زیادی کمیک The Last Laugh را محبوب ترین کمیک جوکر خطاب می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

Arkham Asylum‌

بهترین کمیک های جوکر
بهترین کمیک های جوکر, برترین کمیک های جوکر

کمیک بتمن تیمارستان آرکهام با توجه به گرافیک تاریک و خیره کننده‌اش، جزو ترسناک ترین کمیک های جوکر و بتمن محسوب می‌شود. در کمیک بتمن تیمارستان آرکهام، ما شاهد بتمن هستیم که باری دیگر وارد تیمارستان آرکهام شده و با جوکر رو به رو می‌شود. همچنین می‌توان این کمیک را جزو بهترین کمیک های بتمن نیز به شمار آورد.

بیشتر بخوانید:

Batman White Knight

بهترین کمیک های جوکر
بهترین کمیک های جوکر, محبوب ترین کمیک جوکر

کمیک بتمن شوالیه سفید یکی از متفاوت‌ترین داستان‌ها را در میان داستان های جوکر دارد. ما می‌دانیم که یکی از القاب بتمن، شوالیه تاریکی است. اما آیا وجود یک شوالیه سفید در کنار شوالیه تاریکی داستان‌ها ممکن است؟ اگر این شوالیه سفید یک ابرشرور باشد چه اتفاقی خواهد افتاد؟

جوکر همواره یکی از بهترین ابرشرورها در کمیک‌های بتمن بوده است. اما در کمیک بتمن شوالیه سفید جوکر ادعا می‌کند که قصد دارد تا شهر گاتهام را به مکانی بهتر تبدیل کند. او نام خود را شوالیه سفید می‌گذارد و قصد دارد تا گاتهام را نجات دهد. اما اکنون بتمن در کمیک بتمن شوالیه سفید باید تصمیم بگیرد که آیا او می‌تواند تحول جوکر را بپذیرد یا خیر.

بیشتر بخوانید:

The Dark Knight Returns

بهترین کمیک های جوکر
بهترین کمیک های جوکر, کمیک برتر جوکر

شوالیه تاریکی باز می‌گردد جزو مهم‌ترین کمیک‌های مشترک بتمن و جوکر است. این کمیک به نحوی به آخرین نبرد میان بتمن و جوکر می‌پردازد. البته که در نهایت به خوانندگان اثبات می‌کند که هر اتفاقی بیافتد، همچنان آخرین خنده برای جوکر است.

این کمیک جوکر توسط فرانک میلر ساخته شده است. قرانک میلر در این کمیک به همزیستی جوکر و بتمن می‌پردازد. وی اعتقاد دارد که جوکر بدون بتمن و بتمن بدون جوکر معنایی ندارند. او معنای گفته خود را به خوبی در محبوب ترین کمیک جوکر نمایان کرده است.

بیشتر بخوانید:

Batman: Three Jokers

بهترین کمیک های جوکر
برترین کمیک جوکر, محبوب ترین کمیک های جوکر

یکی از مهم‌ترین رازهایی که در رویداد Darkside War برملا شد، اکنون در محبوب ترین کمیک جوکر با نام کمیک بتمن سه جوکر قرار دارد. در رویداد Darkside War مشخص شد که تاکنون سه جوکر کاملاً متفاوت در دنیای دی‌سی وجود داشته‌اند که جوکر با آن‌ها مقابله می‌کرده است. اما بتمن از این ماجرا خبری نداشت. پس در کمیک بتمن سه جوکر می‌توانیم برای اولین بار بتمنی را مشاهده کنیم که از تعداد جوکرها با خبر است و قصد دارد تا هویت واقعی آن‌ها را بیابد. مطالعه کمیک بتمن سه جوکر برای طرفداران جوکر بسیار با اهمیت است.

بیشتر بخوانید:

Mad Love

بهترین کمیک های جوکر
بهترین کمیک های جوکر, برترین کمیک جوکر

جوکر همواره یک ابرشرور بزرگ بوده است. با این حال، او یک عشق بزرگ دارد. هارلی کوئین کسی است که جوکر عمیقاً به او علاقه دارد. در کمیک Mad Love نیز می‌توانیم به شکل بهتری عشق بین جوکر و هارلی کوئین را مشاهده کنیم.

بیشتر بخوانید:

دانلود کمیک های جوکر

بهترین کمیک های جوکر
بهترین کمیک های جوکر, دانلود کمیک فارسی جوکر

اکنون که با بهترین کمیک جوکر و تمام کمیک های جوکر آشنا شده‌اید، زمان آن رسیده است تا نحوه دانلود کمیک فارسی جوکر را به شما آموزش دهیم. برای دانلود کمیک فارسی جوکر شما باید وارد کانال تلگرام کمیک فیگار شوید. سپس می‌توانید به تمام کمیک های دکتر جوکر، بتمن و ده‌ها کمیک دیگر دسترسی داشته باشید.

برای یافتن کمیک‌ مورد نظر، شما می‌توانید نام کمیک را در کانال تلگرام جستجو نمایید. همچنین برای دستیابی به تمامی کمیک‌های جوکر، کافی است تا عبارت #جوکر یا #بتمن را در کانال تلگرام کمیک فیگار جستجو نمایید.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین کمیک های جوکر سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.

پرسش های متداول در رابطه با بهترین کمیک های جوکر

اولین حضور جوکر در کدام کمیک بود؟

اولین حضور جوکر، در کمیک Batman #1 بود. این کمیک اولین کمیک بتمن است و توسط بیل فینگر نوشته شده است.

برترین کمیک جوکر کدام کمیک است؟

کمیک Mad Love در نظر طرفداران بسیار زیادی به عنوان برترین کمیک جوکر معرفی می‌شود.
{“@context”:”https://schema.org”,”@type”:”FAQPage”,”mainEntity”:[{“@type”:”Question”,”name”:”اولین حضور جوکر در کدام کمیک بود؟”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”اولین حضور جوکر، در کمیک Batman #1 بود. این کمیک اولین کمیک بتمن است و توسط بیل فینگر نوشته شده است.”}},{“@type”:”Question”,”name”:”برترین کمیک جوکر کدام کمیک است؟”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”کمیک Mad Love در نظر طرفداران بسیار زیادی به عنوان برترین کمیک جوکر معرفی می‌شود.”}}]}


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *