دانلود آهنگ حسین زمان مسافر + [متن ترانه]

برای دانلود آهنگ حسین زمان مسافر با کیفیت 128 و 320 همراه ما باشید. این خواننده پاپ ایرانی به تازگی و براثر بیماری سرطان جان خود را از دست داد.

حسین زمان خواننده از خوانندگان پاپ داخل ایران، بر اثر بیماری درگذشت. خبر درگذشت حسین زمان این خواننده ۶۴ ساله را فرزندش ابوذر زمان در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد. آقای زمان به دلیل ابتلاء به بیماری سرطان پیشرفته کبد چند ماه در بستر بیماری بود.

پیش از این در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرده بود که مدتی از فضای مجازی فاصله خواهد گرفت. درگذشت حسین زمان خواننده هوادارانش را بسیار ناراحت کرد. یکی از آخرین کارهای آقای زمان آهنگ «خیابان» است. وی در شبکه‌های اجتماعی بسیار فعال بود و در تمامی روزها نسبت به مسائل مختلف واکنش نشان می‌داد. متن آهنگ مسافر حسین زمان را در ادامه بخوانید.

دانلود آهنگ حسین زمان مسافر

دانلود آهنگ جدید حسین زمان مسافر کیفیت 128

دانلود آهنگ جدید حسین زمان مسافر کیفیت 320

متن آهنگ مسافر حسین زمان

تو کی بودی ای مسافر که منو در من شکستی
رفتی اما در دل من تو همیشه زنده هستی
تو کی بودی که به یادت باید آواره بمونم
پا به پای باد شبگرد برم و از تو بخونم
انتظار دیدن تو منو آروم نمی ذاره
مث بغضی که گلومو بسته اما نمی باره
چه نشستی که چشامو برق تنهایی ربوده
چشمه ای از سحر نداشتم اگه داشتم از تو بوده
چه نشستی که شکستم زیر بار غم غربت
خالی از نغمه شوقم پرم از قصه محنت

دانلود دیگر آهنگ‌ها از سایت فیگار

درباره حسین زمان

شب دلتنگی، قصه شب، شاپرک، مشق عشق، قصه نگفته و قرار عاشقی، مجموعه آلبوم‌های زمان طی حدود ۲۵ سال فعالیت حرفه‌ای این خواننده را تشکیل می‌دهد. زمان به‌واسطه جنس صدای خاص خود و البته همکاری با چهره‌های شناخته‌شده آهنگساز و ترانه‌سرا، خیلی زود مورد توجه مخاطبان قرار گرفت و آلبوم‌های او به‌ویژه شب دلتنگی و قصه شب مورد استقبال قابل‌توجه مخاطبان قرار گرفت.

آخرین کنسرت این خواننده به مرداد ۹۸ مربوط می‌شود که زمان پس از چندین سال ممنوع‌الکاری موفق شد با همراهی ۳۰ نوازنده، طی ۲ سانس در برج میلاد به روی صحنه برود. آیین تشییع و خاکسپاری پیکر این خواننده امروز در میان حزن و اندوه دوستداران و اهالی موسیقی در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) و هنرمندان برگزار شد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *