ماجرای حمایت جونگ کوک گروه BTS از جنی گروه بلک پینک چیست؟

در کنار تماشای میکس جونگ کوک و جنی که به ترتیب از اعضای گروه بی تی اس و بلک پینک هستند، از ماجرای حمایت جونگ کوک از جنی مطلع شوید.

حمایت جونگ کوک از همکاری کلوین کلاین با جنی سوژه امروز فضای مجازی و طرفداران بند BTS شده است. جونگ کوک یکی از اعضای گروه معروف “بی تی اس” با حضور در فروشگاه کلوین کلین، حمایت خود را از همکاری کلوین کلاین (calvin klein)، یکی از معروف‌ترین برندهای دنیا با جنی کیم از اعضای گروه “بلک پینک” نشان داد.

کلوین کلاین که بنام سی‌کی (CK) نیز شناخته می‌شود، خانه مد آمریکایی می‌باشد، که توسط طراح مد، کلوین کلاین، تأسیس شده‌است. شعبه مرکزی این شرکت در میدتاون منهتن شهر نیویورک قرار دارد. در حال حاضر برند کلوین کلاین، متعلق به شرکت پی‌وی‌اچ می‌باشد.

آهنگ جدید BTS به زودی منتشر خواهد شد !

میکس جونگ کوک و جنی

در ادامه ضمن مطالعه خبر جونگ کوک و جنی ، میکس جدید جونگ کوک و جنی را نیز تماشا کنید:


جونگ کوک گروه BTS

جون جونگ-کوک (به کره‌ای: 전정국؛ زادهٔ ۱ سپتامبر ۱۹۹۷) که با نام جونگ‌کوک (به انگلیسی: Jungkook) شناخته می‌شود، خواننده و ترانه‌سرای اهل کرهٔ جنوبی است. او کوچک‌ترین عضو و خوانندهٔ گروه پسرانهٔ کره‌ای بی‌تی‌اس است.

جونگ‌کوک در ۱۲ ژوئن ۲۰۱۳، با انتشار تک‌آهنگ خیلی خفن برای مدرسه، به‌عنوان عضوی از بی‌تی‌اس آغاز به کار کرد. او تحت نام بی‌تی‌اس، دو قطعه تک‌خوانی منتشر کرده‌است؛ اولین قطعه، قطعهٔ پاپ «آغاز» از آلبوم ۲۰۱۶ بال‌ها بود که روایتگر داستان سفر جونگ‌کوک به سئول در سنین نوجوانی به هدف آیدل شدن و قدردانی از اعضای گروه به‌خاطر حمایتشان از او بود.

جونگ کوک و جنی
جونگ کوک گروه BTS

قطعه دوم، قطعه فیوچر بیس «سرخوشی» بود که در ۵ آوریل ۲۰۱۸، به‌همراه یک فیلم کوتاه نه دقیقه‌ای منتشر شد و مقدمه‌ای بر قسمت سوم مجموعه «عاشق خودت باش» بی‌تی‌اس بود. سومین تک‌خوانی جونگ کوک که در آلبوم استودیویی ۲۰۲۰ گروه، نقشهٔ روح: ۷ قرار داشت، یک ترانهٔ آراندبی گیرا در مورد گذر از تجربیات دورهٔ نوجوانی به‌خاطر حرفه‌اش بود.

جونگکوک در ایونت کلوین کلاین

ویدیوی حضور جونگکوک در ایونت کلوین کلاین در سئول:


جنی گروه بلک پینک

جنی کیم (کره‌ای: 김제니؛ زادهٔ ۱۶ ژانویه ۱۹۹۶) که بیشتر با نام هنری جنی (کره‌ای: 제니) شناخته می‌شود، خواننده و رپر اهل کره جنوبی است. او در سال ۲۰۱۶ و به عنوان عضو گروه بلک‌پینک و تحت لیبل وای‌جی انترتینمنت وارد دنیای موسیقی شد.

جنی در اواسط اکتبر ۲۰۱۸ فعالیت خود به عنوان یک خوانندهٔ تک‌خوان آغاز کرد. در میانهٔ آماده‌سازی برای شروع کار تکی، تصمیم بر آن شد که برای اولین بار، جنی تک آهنگ خود را به نام «سولو» (به معنای تک و تنها) در کنسرت «در ناحیه شما» اجرا کند. «سولو» رکورد پربازدیدترین ویدئو یک تک‌خوان زن کره‌ای در ۲۴ ساعت اول را شکست و این آهنگ به مدت دو هفته در صدر جدول گائون بود.

جونگ کوک و جنی
جنی گروه بلک پینک

کیم اولین جایزه صدر جدولی را در ۲۵ سپتامبر ۲۰۱۸ و از برنامه اینکی‌گایو دریافت کرد. در سال ۲۰۲۲، گزارش شد که جنی نخستین بازیگری خود را در مجموعهٔ تلویزیونی آیدل، که توسط د ویکند، رضا فهیم و سام لوینسون برای اچ‌بی‌او ساخته شده‌است، انجام خواهد داد.

حمایت جونگ کوک از جنی

ماجرای حمایت جونگ کوک از همکاری کلوین کلاین با جنی چیست؟ جونگ کوک جوان ترین عضو گروه محبوب بی تی اس با حضور در افتتاحیه فروشگاه کلوین کلین، حمایت خود را از جنی بلک پینک این خانم آیدل نشان داده است. هم جنی و هم جونگ کوک سفیران این برند محبوب لباس هستند.

با این حال حضور جونگ کوک در این فروشگاه جدید و حمایت او از جنی سورپرایز خوشایندی برای طرفداران این دو گروه بوده است. کلوین کلاین یکی از معروف‌ترین برندهای دنیاست. جای تعجب نیست که برخی از بزرگترین ستاره‌های کره، نمایندگان این برند هستند.

جونگ کوک و جنی
جونگ کوک و جنی

این برند اخیرا از همکاری خود با جنی برای تولید مجموعه‌ای جدید خبر داده است. جنی که یکی از محبوب‌ترین آیدل‌های کره است، طراحی این مجموعه جدید را بر عهده دارد. او همچنین به عنوان مدل در جلسه عکس و ارائه این مجموعه با این برند معروف همکاری داشته است. تاریخ معرفی این مجموعه جدید 10 می اعلام شد.

جنی با حضور در این فروشگاه جدید با ظاهر زیبایش به بحث اصلی این رویداد تبدیل شد. جونگ کوک به عنوان یکی دیگر از نمایندگان این برند معروف برای حمایت از جنی به این فروشگاه در سئول رفت. طرفداران حاضر در مراسم افتتاحیه عکس‌های خود را از این آیدل محبوب با مدل موی جدید و زیبایش در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشتند.

جونگ کوک برای شرکت در ایونت CALVIN KLEIN کره رو به مقصد نیویورک ترک کرد:


بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *