ببینید : عکس جدید امیریل ارجمند و همسرش

به تازگی عکس جدید امیریل ارجمند و همسرش در رسانه های مجازی فارسی پخش شده است. گویا از او بعید بوده که دارای چند فرزند باشد.

اخیرا تصویری از امیریل ارجمند در کنار همسرش در رسانه های مجازی پخش شده است. در ادامه عکس دسته جمعی امیریل ارجمند به همراه همسرش خواهیم دید.

عکس جدید امیریل ارجمند و همسرش

ازدواج امیریل ارجمند بعد از چند سال آشنایی و رفت و آمد خانوادگی به صورت سنتی و با تایید خانواده ها شکل گرفت. امیریل ارجمند دارای مدرک لیسانس مکانیک و لیسانس تئاتر می‌باشد.

امیریل ارجمند اسفندماه سال 93 با یاسمینا باهر بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون کشورمان ازدواج کرد. ازدواج این دو هنرمند کشورمان بعد از چند سال آشنایی و رفت و آمد خانوادگی به صورت سنتی و با تایید خانواده ها شکل گرفت.

در ادامه می‌توانید عکس دسته جمعی امیریل ارجمند به همراه همسرش را ببینید:

عکس جدید امیریل ارجمند و همسرش
تصویری از امیریل ارجمند در کنار همسرش

تصویری از امیریل ارجمند در کنار همسرش

امیریل ارجمند پسر بزرگ داریوش ارجمند است که سال 1353 متولد شد. امیریل ارجمند بازیگر، خواننده، آهنگساز است. داریوش ارجمند و همسرش فرشته یغمایی 1352 با هم ازدواج کردند و در سال 1353 اولین فرزندشان امیریل به دنیا آمد، امیرسام فرزند دوم خانواده ارجمند سال 54 متولد شد و یلدا سومین فرزند داریوش ارجمند سال 62 به دنیا آمد.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *