تماشای رایگان و آنلاین سریال شهباز قسمت 3 + [بیوگرافی بازیگران و زمان پخش]

برای تماشای آنلاین و رایگان سریال شهباز قسمت 3 به کارگردانی حمید رضا لوافی، همراه ما باشید. آرش مجیدی و رضا داوودنژاد بازیگران اصلی این سریال هستند.

درباره شهباز:

بیوگرافی بازیگران سریال شهباز

روز و ساعت پخش سریال شهباز

سریال شهباز قسمت 3

قسمت 3 سریال شهبار را تماشا کنید

کارگردانی سریال شهباز در ژانر پلیسی، جنایی و معمایی، محصول سال 1401 صدا و سیما برعهده حمید رضا لوافی است. نویسندگی آن را «مینا خدیوی» برعهده دارد و تهیه کنندگان آن «امیرحسین آشتیانی‌ پور» و «مهدی علینقی» هستند.

آرش مجیدی، علیرضا آرا، رضا داودنژاد، میلاد میرزایی، مهدخت مولایی، نیما نادری، فاطیما بهارمست و غزال نظر از جمله بازیگران جدیدترین سریال شبکه یک سیما هستند.

سریال شهباز قسمت 3
سریال شهباز قسمت۳

شهباز روایت زندگی دختری به نام نجوا دانشجوی نخبه در حوزه برنامه‌نویسی رایانه است. او به دلیل کنجکاوی و دانش فوق‌العاده خود ارتباطات گسترده‌ای در فضای وب پیدا کرده و معتقد است مرگ دوست صمیمی‌اش که به تازگی در یک سانحه از دنیا رفته، تصادف نبوده و ارتباط مستقیمی با یک شبکه مخفی خرابکارانه اینترنتی، به نام ارغوان دارد.

نجوا به دنبال پیدا کردن مدارکی علیه شبکه ارغوان در فضای دارک وب شروع به برقراری ارتباط می کند. از سوی دیگر گروهی از نیروهای امنیت سایبری با رهبری مامور زبده‌ای به نام حسام در ماموریتی به اسم شهباز، سال‌ها است به دنبال کشف هویت گرداننده اصلی شبکه ارغوان هستند.

بیشتر بخوانید:

سریال شهباز قسمت۳


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *