فراگمان سریال زخم قلب قسمت 24 ؛ تریلر Kalp Yarasi با زیرنویس فارسی

برای تماشای پیش نمایش قسمت جدید سریال Kalp Yarasi، همراه ما باشید. فراگمان سریال زخم قلب قسمت 24 با زیرنویس فارسی در انتهای نوشتار پیوست شده است.

سریال زخم قلب یکی از بهترین و پرطرفدارترین سریال‌های ساخته شده در سال 2021 به کارگردانی ییلدیز هولیا بیلبان تولید شده است. در این سریال ستارگان دوست داشتنی همچون گوکهان آلکان، یاعمور تانری‌سوسین، مروه چاعیران و توپراک جان آدی‌گوزل به ایفای نقش پرداخته‌اند.

با دانلود قسمت 24 سریال زخم قلب از انتهای نوشتار به تماشای تیزر زخم قلب بنشینید. به این ترتیب کنجکاوی خود را از آنچه در قسمت آتی خواهید دید برطرف نمایید. در ادامه نوشتار فراگمان سریال زخم قلب قسمت 24 همراه ما بمانید.

فراگمان سریال زخم قلب قسمت 24

تریلر Kalp Yarasi با زیرنویس فارسی

دانلود فراگمان سریال زخم قلب, تیزر زخم قلب, زخم قلب زیرنویس فارسی, فراگمان سریال زخم قلب قسمت 24
دانلود فراگمان سریال زخم قلب, تیزر زخم قلب, زخم قلب زیرنویس فارسی, فراگمان سریال زخم قلب قسمت 24

برخی از سریال‌های ترکی نظیر: اتاق قرمز، روزگارانی درچوکوروا، آپارتمان بی گناهان و سیب ممنوعه در شبکه جم تی‌وی به صورت دوبله شده منتشر می‌شوند. برای اطلاع از زمان پخش دوبله فارسی این سریال‌ها بر روی نام شبکه کلیک نمایید. اما برای تماشای فراگمان زخم قلب همراه ما باشید. پیش نمایش زخم قلب زیرنویس فارسی شده، در انتهای مطلب پیوست شده است.


جدول پخش دیگر شبکه‌ها:


داستان این سریال درباره‌ی انتقام دو خانواده است. فرید سانجاکزاده وارث گرامی یکی از خانواده‌های معتبر آنتاکیا است و عایشه هم دختری جوان سرزنده است که در استانبول زندگی می‌کند و توانسته است به خوبی از عهده زندگی خود بربیاید.

فراگمان سریال زخم قلب
سریال ترکی زخم قلب, فراگمان زخم قلب, دانلود قسمت 24 سریال زخم قلب

خانواده‌ی فرید اصرار دارند او با دختر خانواده واراوغلو، هانده ازدواج کند، درست زمانی که همه اتفاقات به درستی پیش می‌رفت و نزدیک عروسی عایشه و هانده بود، حقایق ناراحت کننده‌ای به گوش فرید می رسد که ضربه بزرگی به او وارد می‌کند و باعث دگرگونی داستان سریال می شود.


در کنار فراگمان سریال ترکی زخم قلب می‌توانید نوشتار ذیل را نیز مشاهده نمایید:


یک روز که فرید زودتر از همیشه به خانه باز می‌گردد هانده را با یامان پسر یکی از آشنایان‌شان می‌بیند. آن دو در حال بوسیدن هم بودن، فرید با دیدن این صحنه از ازدواج با هانده پشیمان می شود و طی یک اتفاق ناگهانی با عایشه که اسطوره پاکی بوده آشنا می‌شود.

فراگمان سریال زخم قلب
دانلود فراگمان سریال زخم قلب, تیزر زخم قلب, زخم قلب زیرنویس فارسی

در کنار نوشتار فراگمان سریال زخم قلب قسمت 24 می‌توانید مقاله‌های جدول پخش سریال های ترکیه 2022 و بهترین و جدیدترین سریال های ترکی عاشقانه 2022 را نیز مطالعه نمایید. مقاله‌های بسیاری در رابطه با فیلم‌ها و سریال‌های ترکی، در سایت فیگار تهیه شده‌، که در ذیل برای شما فهرست شده‌اند:

فراگمان سریال زخم قلب
سریال ترکی زخم قلب, فراگمان زخم قلب, دانلود قسمت 24 سریال زخم قلب

آن‌ها پس از دو دیدار اتفاقی، در بازی سخت ازدواج قرار می‌گیرند. این داستان که در آنتاکیا، سرزمینی باستانی که مهد تمدن‌ها است، اتفاق می‌افتد، به یک داستان عاشقانه واقعی تبدیل می‌شود.

در این داستان، دوستی با عشق، گذشته با آینده و اشتیاق با صبر آزمایش می‌شود. برای دانلود فراگمان زخم قلب همراه ما بمانید.


بیشتر بخوانید:


عوامل سریال

فراگمان سریال زخم قلب
فراگمان اول قسمت 24 سریال زخم قلب, فراگمان دوم قسمت 24 سریال زخم قلب
  • نام سریال: سریال ترکی Kalp Yarasi
  • کارگردان سریال زخم قلب: ییلدیز هولیا بیلبان
  • بازیگران: گوکهان آلکان، یاعمور تانری‌سوسین، مروه چاعیران و توپراک جان آدی‌گوزل
  • ژانر: درام، عاشقانه, فراگمان سریال زخم قلب قسمت 24
  • موسیقی: باتوهان فیرات، مصطفی گوزل
  • محصول: ترکیه ۲۰۲۱
  • روز پخش: دوشنبه شب‌ها از شبکه ATV
فراگمان سریال زخم قلب
سریال ترکی زخم قلب, فراگمان زخم قلب, دانلود قسمت 24 سریال زخم قلب

بیشتر بخوانید:

فراگمان سریال زخم قلب
دانلود فراگمان سریال زخم قلب, تیزر زخم قلب, زخم قلب زیرنویس فارسی

دانلود فراگمان سریال اتاق قرمز

فراگمان اول قسمت 24 سریال زخم قلب

فراگمان دوم قسمت 24 سریال زخم قلب

از همراهی شما تا انتهای نوشتار فراگمان سریال زخم قلب قسمت 24 با زیرنویس فارسی سپاس‌گزار هستیم. در این نوشتار فراگمان اول قسمت 24 سریال زخم قلب و فراگمان دوم قسمت 24 سریال زخم قلب را برای شما تهیه نمودیم. می‌توانید با مراجعه به کانال تلگرامی فیگار فایل خود را دانلود کنید.

حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید. به این صورت می‌توانید علاوه بر اشتراک نظرتان در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را در فیگار انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *