دانلود قسمت 4 سریال How I Met Your Father با زیرنویس فارسی و رایگان (2022)

برای دانلود قسمت 4 سریال How I Met Your Father به همراه زیرنویس فارسی و دانلود رایگان، در نوشتار جدید فیگار همراه ما باشید. لینک در انتها پیوست شده است.

پس از یک انتظار طولانی برای طرفداران سریال آشنایی با مادر، اسپین آف این مجموعه قرار است در شبکه هولو ساخته شود. سریال How I Met Your Mother یک مجموعه تلویزیونی کمدی آمریکایی محصول شبکه سی‌بی‌اس است.

How I Met Your Mother برای اولین بار در 19 سپتامبر 2005 پخش شد. این سریال در 9 فصل ساخته شده است و می‌توان آن را یکی از بهترین سریال‌های سیتکام دانست. برای دانلود قسمت 4 سریال How I Met Your Father همراه ما باشید.

دانلود قسمت 4 سریال How I Met Your Father

با زیرنویس فارسی و رایگان (2022)

دانلود قسمت 4 سریال من چگونه با پدرتان آشنا شدم, دانلود قسمت 4 سریال آشنایی با پدر, دانلود قسمت 4 سریال How I Met Your Father
دانلود قسمت 4 سریال من چگونه با پدرتان آشنا شدم, دانلود قسمت 4 سریال آشنایی با پدر, دانلود قسمت 4 سریال How I Met Your Father

اسپین آف سریال آشنایی با مادر تحت عنوان سریال How I Met Your Father در دستور ساخت شبکه هولو قرار گرفت. طبق اخبار جدیدی که منتشر شده، به نظر می‌رسد که پس از گذشت هفت سال از پخش آخرین فصل How I Met Your Mother، بالاخره اسپین آف این سریال ساخته شد و از 18 ژانویه 2022 منتشر می‌شود.


بیشتر بخوانید:


درست پس از به اتمام رسیدن این مجموعه، شایعات اسپین آف آن وجود داشتند که این بار یک زن از دید خود آشنایی با شوهرش را برای فرزندانشان بیان می‌کند. برای دانلود قسمت 4 سریال من چگونه با پدرتان آشنا شدم در این مطلب همرا ما باشید.

می‌توانید علاوه بر سریال How I Met Your Father، سریال‌های همچون سریال مانی هیست، سریال هجوم، سریال چرخ زمان و تیزر سریال‌های ترکی را از کانال تلگرامی فیگار دانلود نمایید: (فهرستی از مطالب دانلودی)

دانلود سریال How I Met Your Father
دانلود سریال How I Met Your Father قسمت 4, دانلود رایگان قسمت چهار How I Met Your Father, دانلود قسمت 4 سریال How I Met Your Father

CBS قصد داشت این بار داستان را از دیدگاه یک خانم بیان کند. ساخت پایلوت این سریال در همان سال آغاز شد اما در نهایت این شبکه اعلام کرد که به دلایل مشکلاتی قصد ندارد آن را پخش کند و در نهایت ساخت این سریال تاکنون به تعویق افتاده بود.

حال که به نظر می‌رسد ساخت این سریال به طور جدی در دستور کار قرار گرفته است، در ادامه برای دانلود قسمت 4 سریال آشنایی با پدر همراه ما باشید.

تاریخ پخش سریال How I Met Your Father

دانلود سریال How I Met Your Father
دانلود How I Met Your Father قسمت 4 زیرنویس فارسی, دانلود رایگان قسمت چهار How I Met Your Father

قسمت 1 و 2 این سریال در هجدهم ژانویه 2022 همزمان منتشر خواهد شد. قسمت سوم در 25 ژانویه 2022، و دیگر اپیزود‌ها تا قسمت دهم، هر هفته روزهای سه‌شنبه منتشر خواهد شد.

در خلاصه قسمت اول این سریال آمده است: سوفی پس از یک سری قرارهای ناامید کننده با Tinder، با مردی به ظاهر کامل آشنا می‌شود. والنتینا، هم اتاقی سوفی، از هفته مد لندن با یک سوغاتی جذاب برمی‌گردد. یک اتفاق ناگوار تلفنی سرویس ماشین، آن‌ها را به گروه جدیدی از دوستان سوق می‌دهد.

سوفی و ​​گروه صمیمی دوستانش در جریان یافتن این موضوع هستند که چه کسانی هستند، از زندگی چه می‌خواهند و چگونه در عصر برنامه‌های دوستیابی و گزینه‌های بی حد و حصر عاشق شوند.

عوامل سریال

دانلود سریال How I Met Your Father
دانلود How I Met Your Father قسمت 4 زیرنویس فارسی, زیرنویس فارسی قسمت 4 سریال How I Met Your Father
  • ژانر: درام، کمدی
  • سازندگان: آیزاک آپتاکر، الیزابت برگر
  • ستارگان: هیلاری داف، کریستوفر لاول، فرانسیا رایسا
  • محصول: آمریکا
  • تولید سال: 2022
  • زبان: انگلیسی, دانلود قسمت 4 سریال How I Met Your Father
  • مدت زمان هر قسمت: 24 دقیقه
  • تعداد قسمت: 10
دانلود سریال How I Met Your Father
دانلود سریال How I Met Your Father قسمت 4, زیرنویس فارسی قسمت 4 سریال How I Met Your Father, تاریخ پخش سریال How I Met Your Father

لینک دانلود رایگان قسمت چهار How I Met Your Father

دانلود سریال How I Met Your Father قسمت 4 زبان اصلی

دانلود How I Met Your Father قسمت 4 زیرنویس فارسی چسبیده

دانلود زیرنویس فارسی قسمت 4 سریال How I Met Your Father 

فایل دانلود پس از انتشار و تهیه زیرنویس در کانال تلگرامی فیگار قرار خواهد گرفت.

دانلود سریال How I Met Your Father
دانلود قسمت 4 سریال من چگونه با پدرتان آشنا شدم, دانلود قسمت 4 سریال آشنایی با پدر, تاریخ پخش سریال How I Met Your Father

از همراهی شما تا انتهای نوشتار دانلود قسمت 4 سریال How I Met Your Father سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *