دانلود فراگمان قسمت 3 سریال دوست داری ؛ تیزر جدید سریال ترکی Seversin

برای دانلود فراگمان قسمت 3 سریال دوست داری (یکی از بهترین سریال های تابستانی ترکی 2022) در نوشتار جدید همراه ما باشید. لینک دانلود در انتها پیوست شده است.

تولگا یک بازیگر جوان در اوج شهرت است اما از شرایط خود رضایت ندارد. در حالی که آسیا در یک مرکز خرید کار می‌کند و آرزوی تحصیل در دانشگاه را دارد. وقتی مسیرهای این دو جوان که نگاه متفاوتی به زندگی دارند بر اثر تصادف تلاقی می‌کند، دو دنیای متفاوت آن‌ها نیز با یکدیگر برخورد می‌کنند. برای دانلود تیزر قسمت 3 سریال ترکی دوست داری همراه ما باشید.

زمان پخش سریال ترکی دوست داری (Seversin)

دانلود فراگمان قسمت 3 سریال دوست داری

تیزر جدید سریال ترکی Seversin

دانلود فراگمان قسمت 3 سریال دوست داری
تیزر قسمت 3 سریال ترکی دوست داری, فراگمان اول قسمت 3 سریال دوست داری, فراگمان دوم قسمت 3 سریال دوست داری
  • نام فارسی: دوست داری
  • کارگردان: سردار گوزلکلی
  • ستارگان: بوراک یوروک، ایلایدا آلیشان
  • شبکه: Kanal D
  • پخش:‌ هر چهارشنبه ساعت 21:30

کلیپ آهنگ اصلی این سریال، با بازی ایلایدا آلیشان و بوراک یوروک و با صدای Aslı Demirer در فضای مجازی منتشر شد و از همان لحظه انتشار بسیار مورد استقبال قرار گرفت. این قطعه که هزاران نظر در شبکه‌های اجتماعی دریافت کرد، در حال حاضر شروع به پخش از زبانی به زبان دیگر کرده است.


ضمن دانلود فراگمان قسمت 3 سریال دوست داری می‌توانید مطالب ذیل را نیز مطالعه نمایید:


باریش اردوغان و ایلکر ارسلان فیلمنامه “Seversin” را می‌نویسند و سردار گوزلکلی روی صندلی کارگردانی می‌نشیند. داستان عاشقانه پرنس رمانتیک دختر جوان، بازیگر تولگا تونا (با بازی بوراک یوروک) و دختری زیبا به نام آسیا (با بازی ایلایدا‌ آلیشان) ماجرای این سریال است. برای دانلود پیش نمایش سریال ترکی دوست داری قسمت 3 همراه ما باشید.

دانلود تیزر قسمت 3 سریال ترکی دوست داری

دانلود فراگمان سریال دوست داری
سریال ترکی دوست داری قسمت 3, فراگمان اول قسمت 3 سریال دوست داری, فراگمان دوم قسمت 3 سریال دوست داری

لینک دانلود فراگمان سریال ترکی دوست داری قسمت 3

فراگمان اول قسمت 3 سریال دوست داری

فراگمان دوم قسمت 3 سریال دوست داری

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار دانلود فراگمان قسمت 3 سریال دوست داری سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *