چگونه سریال Ms Marvel را آنلاین تماشا کنیم ؟ ؛ آموزش تماشای آنلاین میس مارول

اگر قصد دارید تا بدون دانلود به تماشای سریال میس مارول بپردازید، باید پرسید که چگونه سریال Ms Marvel را آنلاین تماشا کنیم ؟

میس مارول جدیدترین سریال دنیای سینمایی مارول است که درحال حاضر از سرویس دیزنی پلاس پخش می‌شود. این سریال در رابطه با شخصیتی به نام کاملا خان است که داستان‌های آن براساس کمیک های میس مارول اقتباس شده‌اند.

چگونه سریال Ms Marvel را آنلاین تماشا کنیم ؟

آموزش تماشای آنلاین میس مارول

شما می‌توانید فهرست چگونه سریال Ms Marvel را آنلاین تماشا کنیم را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

چگونه سریال Ms Marvel را آنلاین تماشا کنیم
چگونه سریال Ms Marvel را آنلاین تماشا کنیم, Ms Marvel آنلاین

اکثر افراد ساکن ایران ترجیح می‌دهند تا برای تماشای فیلم‌ها و سریال‌های مورد علاقه خود،‌ آن‌ها را دانلود کرده و یا نسخه فیزیکی آن‌ها را تهیه کنند. با این حال، برخی دیگر به دلایل گوناگون اعم از کمبود فضای ذخیره سازی، تماشای آنلاین این آثار را ترجیح می‌دهند. پس تا انتهای این نوشار با فیگار همراه باشید تا به نحوه تماشای آنلاین میس مارول در ایران بپردازیم.

خلاصه داستان

چگونه سریال Ms Marvel را آنلاین تماشا کنیم
چگونه سریال Ms Marvel را آنلاین تماشا کنیم, Ms Marvel آنلاین

داستان سریال میس مارول، درباره دختری پاکستانی آمریکایی و مسلمان به نام کاملا خان است. او در شهر نیو جرسی زندگی می‌کند و علاقه بسیاری به ابرقهرمانان اللخصوص کاپیتان مارول دارد. همچنین او یک گیمر و یک نویسنده داستان‌های تخیلی در رابطه با ابرقهرمانان است.

همه چیز از لحظه‌ای آغاز می‌شود که کاملا النگوهای قدیمی خانوادگی‌اش را بر دست گذاشته و متوجه می‌شود که به قدرتی جدید دست یافته است. قدرتی که باعث می‌شود از این به بعد او را میس مارول بنامیم.

بیشتر بخوانید:

خط زمانی

چگونه سریال Ms Marvel را آنلاین تماشا کنیم
مکان قرار گیری سریال میس مارول در خط زمانی دنیای سینمایی مارول

با توجه به تایم لاین دنیای سینمایی مارول، وقایع سریال میس ماول پس از سریال مون نایت رخ می‌دهد. این بدین معناست که درحال حاضر سریال میس مارول آخرین اثر در تایم لاین مارول است.

البته باید در نظر داشته باشیم که درحال حاضر همچنان موقعیت فیلم دکتر استرنج در جهان‌های موازی جنون در تایم لاین مشخص نیست و به این دلیل نمی‌توانیم اطمینان داشته باشیم که وقایع سریال میس مارول پس از این فیلم قرار دارد یا پیش از آن.

بیشتر بخوانید:

چگونه سریال میس را آنلاین تماشا کنیم ؟

راه‌های گوناگونی برای پخش آنلاین میس مارول وجود دارد که شما می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. در صورت استفاده از پخش آنلاین میس مارول ، شما می‌توانید بدون نیاز به اشغال فضای اضافی، این سریال را تماشا کنید.

بیشتر بخوانید:

دیزنی پلاس

چگونه سریال Ms Marvel را آنلاین تماشا کنیم
صفحه سریال میس مارول در وبسایت دیزنی پلاس

دیزنی پلاس پلتفرم اصلی پخش Ms Marvel آنلاین در سراسر جهان است. شما می‌توانید با خرید اشتراک ماهانه 8 دلار، و یا سالانه 80 دلار به سرویس استریمی دیزنی پلاس دسترسی پیدا کند. لازم به ذکر است که دیزنی پلاس علاوه بر تماشای آنلاین میس مارول شامل تمام فیلم‌ها و سریال‌های دیگر مارول نیز می‌باشد.

درحال حاضر و به دلیل وجود تحریمات علیه ایران، امکان استفاده مستقیم از سرویس دیزنی پلاس وجود ندارد. با این حال، همچنان راه‌های دیگری وجود دارند که شما بتوانید به واسطه آن‌ها اشتراک دیزنی پلاس را خریداری نمایید. در ادامه به راه‌های پخش آنلاین میس مارول در ایران می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید:

فیلیمو

چگونه سریال Ms Marvel را آنلاین تماشا کنیم
صفحه سریال میس مارول در وبسایت فیلیمو

فیلیمو محبوب‌ترین سرویس استریمی در ایران است. سریال میس مارول نیز پس از انتشار هر قسمت، در آرشیو فیلیمو موجود می‌شود. شما می‌توانید با تهیه اشتراک سرویس فیلیمو، به تماشای سریال میس مارول بپردازید. هزینه خرید اشتراک در فیلیمو، 125,000 تومان به صورت ماهانه، 375,000 تومان به صورت سه ماهه و 525,000 تومان به صورت شش ماهه است.

بیشتر بخوانید:

نماوا

چگونه سریال Ms Marvel را آنلاین تماشا کنیم
صفحه سریال میس مارول در وبسایت نماوا

نماوا نیز یکی دیگر از سرویس‌های استریمی محبوب ایران است که سریال میس مارول آنلاین را در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید با پرداخت 99,000 تومان برای یک ماه، 295,000 تومان برای سه ماه و 399,000 تومان برای شش ماه، اشتراک نماوا را تهیه کرده و به تماشای میس مارول آنلاین بپردازید.

بیشتر بخوانید:

ویلم

چگونه سریال Ms Marvel را آنلاین تماشا کنیم
صفحه سریال میس مارول در وبسایت ویلم

ویلم یکی از سرویس‌های استریمی ایرانی است که تنها برای محتوای داخلی حق اشتراک و یا هزینه خرید دریافت می‌کند. این بدین معناست که شما می‌توانید سریال میس مارول را بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای از ویلم به سادگی تماشا کنید.

بیشتر بخوانید:

فیلم تو مووی

چگونه سریال Ms Marvel را آنلاین تماشا کنیم
صفحه سریال میس مارول در وبسایت فیلم تو مووی

فیلم تو مووی وبسایتی است که بیشتر برای دانلود فیلم و سریال شناخته می‌شود. با این حال، این وبسایت به شما امکان تماشای آنلاین محتوای آرشیو را می‌دهد. سریال میس مارول نیز به صورت کاملاً رایگان در این وبسایت موجود است.

بیشتر بخوانید:

آپ تی‌وی

چگونه سریال Ms Marvel را آنلاین تماشا کنیم
صفحه سریال میس مارول در وبسایت آپ تی‌وی

آپ تی‌وی یکی دیگر از وبسایت‌هایی است که برای دانلود فیلم و سریال در کشور شناخته می‌شود. شما می‌توانید به تماشای آنلاین فیلم‌ها و سریال‌ها در وبسایت آپ تی‌وی نیز بپردازید که سریال میس مارول یکی از آن‌ها است.

بیشتر بخوانید:

پیش‌ نیاز‌ها

چگونه سریال Ms Marvel را آنلاین تماشا کنیم
فیلم کاپیتان مارول را پیش از سریال میس مارول تماشا کنید

اکون شاید از خود بپرسید که چه آثاری را باید پیش از سریال میس مارول تماشا کنید تا داستان آن را کاملاً متوجه شوید. در جواب باید گفت که درحال حاضر سریال میس مارول ارتباط چشمگیری با دیگر آثار دنیای سینمایی ماورل نداشته و شما می‌توانید آن را به عنوان یک اثر مستقل تماشا کنید.

با این حال، تماشای فیلم کاپیتان مارول (2019) می‌تواند شما را با این فیلم بیشتر آشنا کند. تماشای فیلم‌های انتقام جویان: جنگ ابدیت و انتقام جویان: پایان بازی نیز پیش از سریال میس مارول توصیه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

تریلر

در ادامه شما می‌توانید تریلر سریال میس مارول را تماشا کنید. همچنین لازم به ذکر است که ما پیش‌تر به تحلیل تریلر سریال Ms Marvel پرداخته‌ایم و مطالعه این تحلیل پیش از تماشای سریال، می‌تواند برای شما مفید باشد.

بیشتر بخوانید:

بازیگران و عوامل

چگونه سریال Ms Marvel را آنلاین تماشا کنیم
شخصیت‌های اصلی سریال میس مارول

ایمان ولانی بازیگر شخصیت اصلی سریال میس مارول است. همچنین بازیگرانی نظیر فواد افضل خان، آرامیس نایت، مت لینتز، یاسمن فلچر و ریش شاه نیز او را در این سریال همراهی می‌کنند. این سریال توسط مارول استودیوز برای سرویس دیزنی پلاس ساخته شده و بخشی از دنیای سینمایی مارول می‌باشد. همچنین لازم به ذکر است که بیشا کی علی نویسندگی این سریال را برعهده دارد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار چگونه سریال Ms Marvel را آنلاین تماشا کنیم سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش های متداول در رابطه با چگونه سریال Ms Marvel را آنلاین تماشا کنیم

سریال میس مارول از کجا پخش می‌شود؟

سریال میس مارول به صورت جهانی از سرویس استریمی دیزنی پلاس و به صورت هفتگی متشر می‌شود.

سریال میس مارول چند اپیزود دارد؟

سریال میس مارول در مجموع 6 قسمت خواهد داشت که به صورت هفتگی منتشر می‌شوند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *