دانلود قسمت 17 سریال راز بقا ؛ سریال کمدی جدید سعید آقا خانی

در نوشتار جدید فیگار می‌توانید به لینک دانلود قسمت 17 سریال راز بقا دسترسی داشته باشید. لینک دانلود راز بقا قسمت 17 در انتهای مطلب پیوست شده است.

سریال راز بقا ساخته سعید آقاخانی پس از موفقیت سریال نون خ که در سه فصل از شبکه یک سیما منتشر شد، برای اولین بار قرار است آقاخانی سریال جدیدش را در شبکه نمایش خانگی به منتشر کند. راز بقا قرار است از عید 1401 هر هفته در شبکه نمایش خانگی منتشر شود.

دانلود راز بقا قسمت 17 با کیفیت 480

دانلود سریال راز بقا قسمت 17 با کیفیت 720

دانلود قسمت 17 راز بقا با کیفیت 1080

قسمت آخر

دانلود قسمت 17 سریال راز بقا

سریال کمدی جدید سعید آقا خانی

دانلود قسمت 17 سریال راز بقا
دانلود سریال راز بقا قسمت 17

ما پیش‌تر در فیگار بهترین سریال‌ های نوروز 1401 را به شما معرفی کرده‌ایم. اما در این نوشتار لینک دانلود قسمت 17 راز بقا را در انتها برای شما پیوست کرده‌ایم. سعید آقاخانی هنرپیشه، نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون است که تجربه موفق سریال نون.خ را در کارنامه هنری خود دارد.


بیشتر بخوانید:


سریال راز بقا سعید آقاخانی درباره جوانی به نام رحیم با بازی بهرام افشاری می‌باشد؛ سعید آقاخانی نیز ایفاگر نقش یک روحانی است که با پدر رحیم دوست بوده و حال بعد از فوت او هوای پسرش را دارد؛ حسن معجونی هم نقش برادر رحیم را در این مجموعه به عهده دارد. برای دانلود قسمت 17 سریال راز بقا همراه ما بمانید.

عوامل سریال راز بقا

دانلود سریال راز بقا
دانلود قسمت 17 راز بقا, دانلود سریال راز بقا قسمت 17
  • کارگردان: سعید آقاخانی
  • تهیه‌کننده: سید مصطفی احمدی
  • نویسنده: امیر وفایی
  • ستارگان: بهرام افشاری، حسن معجونی، نیما شعبان نژاد، علیرضا زمانی نسب، سعید آقاخانی
  • ژانر: کمدی، اجتماعی

بیشتر بخوانید:


دانلود راز بقا قسمت 17 با کیفیت 480

دانلود سریال راز بقا قسمت 17 با کیفیت 720

دانلود قسمت 17 راز بقا با کیفیت 1080

قسمت آخر

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار دانلود قسمت 17 سریال راز بقا سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *