فراگمان قسمت 7 سریال محرمانه ؛ تیزر سریال تابستانی جدید Gizli Sakli

برای دانلود فراگمان قسمت 7 سریال محرمانه با بازی سینم اونال (بهترین سریال تابستانی ترکی 2022) از شبکه ترکیه Fox TV در نوشتار جدید فیگار همراه ما باشید.

داستان پرماجرای دو افسر اطلاعاتی در سریال “محرمانه” محصول شرکت No:9 Productions روایت می‌شود. ستارگان سریال “Gizli Sakli” به کارگردانی و نویسندگی “Şahin Altuğ”، هالیت اوزگور ساری و سینم اونسال خواهند بود. برای دانلود پیش نمایش محرمانه قسمت 7 زیرنویس فارسی در ادامه همراه ما باشید.

زمان پخش سریال ترکی محرمانه

فراگمان قسمت 7 سریال محرمانه

تیزر سریال تابستانی جدید Gizli Sakli

فراگمان قسمت 7 سریال محرمانه
فراگمان اول قسمت 7 سریال محرمانه, فراگمان دوم قسمت 7 سریال محرمانه
  • نام فارسی: محرمانه
  • کارگردان: شاهین آلتو‌
  • ستارگان: سینم اونسال، هالیت اوزگور ساری
  • شبکه: Fox
  • زمان پخش سریال محرمانه: هر چهارشنبه ساعت 21:30

بیشتر بخوانید:

فراگمان سریال محرمانه
محرمانه قسمت 7 زیرنویس فارسی, سریال ترکی محرمانه قسمت 7

با دانلود قسمت 7 سریال محرمانه از کانال‌های تلگرامی دانلود فیلم و سریال ترکی، به تماشای این سریال جذاب بنشینید. در خلاصه این سریال داریم:

ناز تازه از آکادمی پلیس فارغ التحصیل شده است و با مادر و عمویش که مذهبی هستند زندگی می‌کند. تشکیلات پلیس برای دستگیری تاریک کوش‌اوغلو، رئیس مافیا، تصمیم می‌گیرد که از افسر ناز و پامیر در یک ماموریت مخفی استفاده کند.


ضمن دانلود فراگمان قسمت 7 سریال محرمانه می‌توانید مطالب ذیل را نیز مطالعه نمایید:


پامیر و ناز مثل یک زوج متاهل به خانه مقابل خانه خانواده مافیا نقل مکان می‌کنند تا اعتماد آن‌ها را به دست آورند. این سریال پلیسی و عاشقانه هر چهارشنبه از شبکه فاکس ترکیه به نمایش درمی‌آید.

پیش نمایش سریال ترکی محرمانه قسمت 7

دانلود فراگمان سریال محرمانه
دانلود قسمت 7 سریال محرمانه, تیزر قسمت 7 محرمانه

تیزر قسمت 7 محرمانه

فراگمان اول قسمت 7 سریال محرمانه

فراگمان دوم قسمت 7 سریال محرمانه

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار دانلود فراگمان قسمت 7 سریال محرمانه سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *