دانلود مستند جوکر تایم قسمت 3 ؛ دانلود مستند با کیفیت عالی

برای دانلود مستند جوکر تایم قسمت 3 در نوشتار جدید فیگار همراه ما باشید. لینک دانلود قسمت سوم مستند جوکر تایم در انتهای نوشتار پیوست شده است.

فصل هفتم یعنی آخرین فصل رئالیتی شوی “جوکر” با پخش قسمت پنجم به پایان رسید. اما عوامل این رئالیتی شو، مستندی از جوکر تایم‌ها تهیه نموده‌اند و هر هفته قسمتی از آن را منتشر می‌کنند. برای دانلود قسمت سوم مستند جوکر تایم همراه باشید.

دانلود قسمت 3 جوکر تایم با کیفیت دلخواه

دانلود مستند جوکر تایم قسمت 3

دانلود مستند با کیفیت عالی

دانلود مستند جوکر تایم قسمت 3 
مستند جوکر تایم

جوکر هنوز تموم نشده! تازه وقت پشت صحنه دیدن و خندیدن با اتفاقای جذابیه که تا الان ندیدیم. فصل هفتم یعنی آخرین فصل رئالیتی شوی “جوکر” هفته گذشته با پخش قسمت پنجم به پایان رسید. با این حال، پخش برنامه هنوز به پایان نرسیده است و از دوشنبه “جوکر” با 3 قسمت مستند ویژه همچنان مهمان شما خواهد بود.


بیشتر بخوانید:


این مستند ویژه که “جوکر تایم” نام دارد، به پشت صحنه‌های جذاب برنامه اختصاص دارد. لحظات جالب پخش‌نشده از مسابقه، گفت‌وگوهای شنیدنی با بازیگرانِ شرکت‌کننده، روایت‌های سازندگان از ساخت برنامه و دیگر مسائل!

دانلود مستند جوکر تایم
مستند جوکر تایم

سریال جوکر که در ایران برای اولین بار از آذر 1400 منتشر شد، با الگوبرداری از نمونه‌های موفق رئالیتی شو با ایده و اجرای هیتوشی ماتسوموتو، کمدین ژاپنی، ساخته شده‌ است.

دانلود قسمت 3 جوکر تایم با کیفیت دلخواه

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار دانلود مستند جوکر تایم قسمت 3 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *