وقوع زلزله ۴.۵ ریشتری در گلباف کرمان ؛ زلزله گلباف خسارت نداشته است

زلزله گلباف کرمان را لرزاند. این زلزله 4.5 ریشتر قدرت داشته است و در عمق 10 کیلومتری زمین بوده است. این زلزله خسارتی نداشته است.

زمین لرزه‌ای به بزرگی ۴.۵ ریشتر، ساعت ۸ و ۲۰ دقیقه کرمان را لرزاند و نزدیک‌ترین شهر‌ها به مرکز این زلزله، گلباف، سیرچ و اندوهجرد است. در ادامه با خبر زلزله گلباف همراه فیگار بمانید.

زلزله گلباف کرمان

زلزله در گلباف کرمان

زلزله گلباف کرمان
زمین لرزه گلباف کرمان, زلزله در گلباف کرمان, زلزله گلباف

زمین لرزه گلباف کرمان

مرکز لرزه نگاری کشوری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران اعلام کرد این زمین لرزه ساعت ۸ و ۲۰ دقیقه و ۳۹ ثانیه صبح امروز در عمق ۱۰ کیلومتری زمین با طول جغرافیایی ۵۷.۶۷۷ و عرض جغرافیایی ۳۰.۰۲۲ و در ۱۶ کیلومتری گلباف کرمان، ۲۳ کیلومتری سیرچ کرمان و ۲۵ کیلومتری اندوهجرد کرمان به وقوع پیوست.

مجید سعیدی : تاکنون خسارتی از رخداد زلزله در گلباف کرمان گزارش نشده است. دیشب نیز زمین لرزه ۳.۷ ریشتری در این منطقه روی داده بود.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار زلزله گلباف کرمان سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *