جزئیات سریال جدید استیون اسپیلبرگ افشا شد !

شب گذشته، در جریان جشنواره فیلم برلین، جزئیات سریال جدید استیون اسپیلبرگ که بر اساس داستانی ساخته نشده از کوبریک است، منتشر شد.

یکی از پروژه‌های ساخته نشده گمشده‌ی استنلی کوبریک، یک فیلم زندگینامه‌ای بزرگ از ناپلئون بناپارت است که به گفته‌ی استیون اسپیلبرگ، در هفت سال گذشته برای HBO در دست ساخت بوده است و اسپیلبرگ آن را خواهد ساخت.

بیشتر بخوانید:

تصویر خرس طلایی در دستان اسپیلبرگ

جزئیات سریال جدید استیون اسپیلبرگ افشا شد !

جزئیات فیلم جدید استیون اسپیلبرگ
جزئیات جدید فیلم اسپیلبرگ

استیون اسپیلبرگ، که حداقل ده سال است درگیر این پروژه بوده است، اکنون می‌گوید که در حال ساخت یک تولید بزرگ است و این پروژه به یک سریال هفت قسمتی برای شبکه HBO تبدیل خواهد شد.

به گزارش ددلاین، این پروژه هنوز در مراحل توسعه است، اما به یک سفارش سری نزدیک می‌شود. کارگردان فیلم The Fabelmans، در سخنرانی در جشنواره فیلم برلین اطلاعات فاش شده جدید از فیلم اسپیلبرگ را اینگونه گفت:

با همکاری کریستین کوبریک و یان هارلان، ما در حال ساخت یک تولید بزرگ برای HBO بر اساس فیلمنامه اصلی ناپلئون استنلی هستیم. ما روی ناپلئون به عنوان یک سریال محدود هفت یا هشت قسمتی کار می‌کنیم.

جزئیات جدید فیلم اسپیلبرگ

جزئیات جدید فیلم اسپیلبرگ

کوبریک، در ابتدا فیلم را پس از موفقیت در سال 2001 برنامه‌ریزی کرده بود و تحقیقات گسترده‌ای در مورد رهبر انقلاب فرانسه انجام داد. او قصد داشت این فیلم را در سراسر اروپا، فرانسه، بریتانیا و رومانی با حدود 40000 فرد فیلمبرداری کند که در نهایت موفق نشد و در سال 1999، حتی پیش از اکران فیلم Eyes Wide Shut درگذشت.

پس از او، اسپیلبرگ حداقل از سال 2013 با هدف تبدیل آن به مینی سریال درگیر بوده است. کری جوجی فوکوناگا از True Detective در سال 2016 به همراه دیوید آبرن، نمایشنامه نویس مشهور Verve و Code Entertaiment پشت پروف، کارگردانی شد و احتمالاً سال 2024 پخش شود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *