تاریخ پخش سریال Fatal Attraction مشخص شد !

پس از اینکه تریلر رسمی سریال Fatal Attraction چندی پیش منتشر شد، تاریخ پخش سریال Fatal Attraction از شبکه‌ی پارامونت پلاس، به انتشار رسید.

سریال Fatal Attraction ، یک مینی سریال هیجان انگیز روانشناختی وابسته به عشق است که توسط الکساندرا کانینگهام و کوین جی هاینز نوشته شده است و از شبکه‌ی پارامونت پلاس پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید:

تریلر رسمی سریال Fatal Attraction منتشر شد !

تاریخ پخش سریال Fatal Attraction

راه‌اندازی مجدد این فیلم برای اولین بار در فوریه 2021 اعلام شد، زمانی که پارامونت پیکچرز اعلام کرد که نسخه‌های تلویزیونی فیلم‌های خود را تولید خواهد کرد و نام‌های Fatal Attraction ،Flashdance ،The Italian Job ،Love Story و The Parallax View را در دست ساخت برای Paramount+ گذاشت.

در ماه نوامبر، سریال رسماً سفارش ساخت را دریافت کرد و لیزی کاپلان برای بازی در نقش الکس انتخاب شد که توسط گلن کلوز در فیلم به تصویر کشیده شد. در ژانویه 2022، جاشوا جکسون به عنوان دن، با بازی مایکل داگلاس انتخاب شد.

در ادامه می‌توانید تصویری از سریال را ببینید:

تاریخ پخش سریال Fatal Attraction
تاریخ انتشار Fatal Attraction

تاریخ انتشار Fatal Attraction

در ماه می، آماندا پیت، آلیسا جیرلز، توبی هاس ، رنو ویلسون و برایان گودمن در به بازیگران این سریال پیوستند. فیلمبرداری اصلی این فیلم، در تابستان 2022 آغاز شد و تاریخ انتشار Fatal Attraction ، در 41 آپریل سال 2023 است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *