تریلر رسمی فیلم Haunted Mansion منتشر شد !

پس از اینکه صبح امروز، والت دیزنی پوستر فیلم موردانتظار خود را منتشر کرد، تریلر رسمی فیلم Haunted Mansion نیز، چندی پیش به انتشار رسید.

فیلم موردانتظار Haunted Mansion ، یک فیلم کمدی و ترسناک آمریکایی به کارگردانی جاستین سیمین بر اساس فیلمنامه‌ای از کیتی دیپولد است که بلاخره در پوستری که امروز منتشر کردند، تاریخ انتشار، و تریلر فیلم Haunted Mansion 2023 به انتشار رسید.

بیشتر بخوانید:

پوستر رسمی فیلم Hunted Mansion منتشر شد !

تاریخ پخش فیلم Hunted Mansion مشخص شد !

تریلر رسمی فیلم Haunted Mansion

این فیلم، که توسط والت دیزنی پیکچرز تولید شده است و دومین اقتباس سینمایی از جاذبه پارک موضوعی والت دیزنی به همین نام می‌باشد. صبح امروز، کمپانی دیزنی، پوستر رسمی فیلم خانه جن زده را در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت و اعلام کرد که تریلر آن نیز، امروز منتشر خواهد شد که در نهایت چندی پیش، نخستین تریلر فیلم خانه جن زده به انتشار رسید.

در ادامه می‌توانید نخستین تریلر فیلم خانه جن زده را ببینید:

تریلر فیلم Haunted Mansion 2023

برنامه‌ریزی برای اقتباس مجدد بر اساس The Haunted Mansion در جولای 2010 آغاز شد؛ زمانی که گیرمو دل تورو قصد نویسندگی و تهیه‌کنندگی را داشت، اعلام کرد که این پروژه به جای اینکه در محیطی واقعی باشد، در واقعیتی پیشرفته انجام خواهد شد. در نهایت، دیزنی از دل تورو خواست تا ساخت این لایو اکشن را بر عهده بگیرد که دل تورو مشغول پروژه‌ی پینوکیو بود و وظیفه‌ی ساخت این فیلم، به جاستین سایمون محول شد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *