تاریخ پخش فصل پنجم سریال The Marvelous Mrs. Maisel منتشر شد !

تریلر فصل 5 سریال The Marvelous Mrs. Maisel چندی پیش به انتشار رسید که در آن تاریخ پخش فصل پنجم سریال The Marvelous Mrs. Maisel نیز مشخص شد.

سریال The Marvelous Mrs. Maisel ، یک مجموعه‌ی تلویزیونی کمدی درام آمریکایی است که توسط امی شرمن-پالادینو ساخته شده است و چندی پیش، شبکه‌ی آمازون، تاریخ انتشار پنجمین فصل The Marvelous Mrs. Maisel را مشخص کرد.

بیشتر بخوانید:

اولین تیزر رسمی فصل پنجم سریال The Marvelous Mrs. Maisel منتشر شد !

تاریخ پخش فصل پنجم سریال The Marvelous Mrs. Maisel

این سریال، داستان یک یک زن خانه دار در اوایل دهه 1960 را به تصویر می کشد که سعی دارد به تنها آرزویش برسد و استندآپ کمدین شود. فصل اول، سوم و چهارم این سریال، هرکدام 8 قسمت و فصل دوم آن نیز 10 قسمت دارد که هرکدام 30 دقیقه می‌باشند.

این سریال مورد تحسین منتقدان نیز قرار گرفته است. این فیلم برنده جایزه گلدن گلوب برای بهترین سریال تلویزیونی، موزیکال یا کمدی در سال 2017 و جایزه Primetime Emmy برای سریال کمدی برجسته در سال 2018 شد و شرمن پالادینو جوایز کارگردانی برجسته و نویسندگی برجسته را در مراسم دوم دریافت کرد.

در ادامه می‌توانید تصویری از فصل پنج سریال The Marvelous Mrs. Maisel را ببینید:

تاریخ پخش فصل پنجم سریال The Marvelous Mrs. Maisel
تاریخ پخش فصل 5 The Marvelous Mrs. Maisel

تاریخ انتشار پنجمین فصل The Marvelous Mrs. Maisel

الکس بورشتین، مایکل زگن، مارین هینکل، تونی شالهوب، کوین پولاک، کارولین آرون، جین لینچ ولوک کربی در این فیلم به ایفای نقش پرداختند. قسمت آزمایشی مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و این سریال توسط استودیو آمازون انتخاب شد . در 17 فوریه 2022، آمازون سریال را برای فصل پنجم و آخرین تمدید کرد که قرار است در 14 آوریل 2023 پخش شود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *