تاریخ پخش فیلم Thuramukham مشخص شد !

پس از اینکه تریلر موشن گرافی Thuramukham به انتشار رسید، در آن تریلر تاریخ پخش فیلم Thuramukham منتشر شد و بلاخره انتظارها به پایان رسید.

Thuramukham یک فیلم درام تاریخی به زبان مالایایی هندی به کارگردانی و فیلمبرداری راجیو راوی است. فیلمنامه این اثر به قلم گوپان چیدامباران بر اساس نمایشنامه‌ای به همین نام از پدرش کی.م. چیدامباران ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

تریلر موشن گرافی فیلم Thuramukham منتشر شد !

تاریخ پخش فیلم Thuramukham

در این فیلم نیوین پاولی، ایندراجیت سوکوماران، جوجو جورج، آرجون آشوکان، سودو نایر، مانیکاندان آر آچاری، سنتیل کریشنا، نیمیشا ساجایان، پورنیما ایندراجیث و دارشانا راجندران به هنرنمایی پرداختند.

فیلمبردرای اصلی فیلم در ژانویه 2020 به پایان رسید، اما به دلیل شیوع بیماری همه گیر COVID-19، اکران آن برای مدت طولانی به تعویق افتاد.

در ادامه می‌توانید تصویری از فیلم Thuramukham را ببینید:

تاریخ پخش فیلم Thuramukham
تاریخ اکران فیلم Thuramukham

تاریخ پخش Thuramukham

Thuramukham قرار بود در تابستان 2021 در سراسر جهان اکران شود، اما به دلیل افزایش تعداد موارد COVID-19 در کرالا به تعویق افتاد. بعداً قرار بود این فیلم در 10 دسامبر 2021 اکران شود، اما برای جلوگیری از درگیری با بازیگر Mohanlal Marakkar: Arabikadalinte Simham که در 2 دسامبر 2021 منتشر شد، دوباره به تعویق افتاد.

پس از فیلم اعلام شد که در 24 دسامبر 2021 در زمان جشنواره کریسمس منتشر می‌شود، اما به تعویق افتاد. این فیلم پس از برنامه ریزی برای اکران در 7 ژانویه 2022 دوباره به تعویق افتاد. این فیلم اکنون برای اکران در سینماها در 10 مارچ 2023، یعنی فردا برنامه ریزی شده است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *